Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Sammanfattning

  1. #1

    Sammanfattning

    Kan någon komma med en sammanfattning av hur långt man kommit ett nytt piratkort till comhem. har man kommit nånvart överhuvudtaget?
    efter att ha kollat runt lite bland inläggen blir jag yr i huvudet till slut. en säger si, en annan säger så. en begriplig sammanfattning skulle kanske räta ut en del (inte allt kanske) frågetecken om vi kommit närmare eller längre ifrån en långvarig piratkortslösning till comhem.

    Tack för mig. :roll:

  2. #2
    Vad jag vet så har de inte kommit någonstans. Det är tvärkört vad jag har hört. Blir nog inget gratis tittande på ett bra tag framöver

    / Icanos

  3. #3
    det är typ 30 som har frågat samma fråga som dig tidigare LETA !! :roll:

  4. #4
    Tydligen består detta forum av en hel hop besserwissrar som måste klaga och tycka någonting om allting. mycket irriterande att man inte kan få ett rakt svar på någon fråga man ställer. :evil:
    The Truth Is Out There...

  5. #5
    Jo, tyvärr finns det sånt här, och det lär väl finnas minst en på varje forum

    over and out /Icanos

  6. #6
    Rattle
    Gäst
    Dumma frågor ger dumma svar!

    /Rattle

  7. #7
    Svar på den ursprungliga frågan: det finns inga som helst tecken på att ett piratkort till Comhem skulle vara nära förestående. Alltså; det finns inga verifierade uppgifter som tyder på att en knäckning skulle vara nära. Det är helt enkelt tvärkört just nu.

  8. #8
    Tack! då vet jag hur det ligger till nu. hoppas att någon kanske jag själv ramlar över lite ny information inom en inte alltför överskådlig tid. så att comhem åter bjuder ut sitt utbut gratis till oss.
    The Truth Is Out There...

  9. #9
    Ärlig röst...

    Area51: Sannolikheten att du kommer att RAMLA över het info är närmast lika med noll.
    hehe

  10. #10
    esco
    Gäst
    @Icanos

    fan börjar bli lite lack på folk som dig
    har hört hit .. har hört dit ..
    SH!T vet du inget så ge fan och svara kom inte med har hört

Liknande ämnen

  1. En liten sammanfattning av problem.
    Av Lgte i forum AzBox
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-10-18, 09:46
  2. [LÖST] En sammanfattning
    Av Aleeex i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-18, 12:06
  3. Sammanfattning Canal Digital
    Av tuzze12345 i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-02-04, 13:24
  4. [LÖST] Sammanfattning
    Av smack i forum Com Hem
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-01-04, 14:29
  5. [LÖST] Sammanfattning tack
    Av guy_se1 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-10-23, 16:58

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss