Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Ny mjukvara till Sagem ITD625

  1. #1

    Ny mjukvara till Sagem ITD625

    Hej,

    Vad är det man uppgraderar när man laddar ner den nya mjukvaran till Sagem boxen?

  2. #2
    Är det 632 du menar så medför uppgraderingen stöd för DD samt ytterligare en nivå på RGB ljusstyrka (medium) så nu finns, Ingen (ej RGB), Låg, Medium och Hög. Detta är infon jag fått, har inte testat sjäv ännu....

  3. #3

    Ny mjukvara sagem 632

    Ny mjukvara med funcard(slipstream):
    Fungerar perfekt (kört sedan igår em). Problemet med att man ej kunde sätta boxen i standby är borta.

    Ny mjukvara med GK:
    Fungerar också men har ej kört någon längre tid. (ca 30 min)

    Ny mjukvara:
    DolbyDigital fungerar perfekt. Det var kul att se förstärkaren ställa sig i DolbyDigital 5.1 läge igår när det var "Så skall det låta" på svt 1. :lol:
    Svt 1 och Svt 2 sänder allt i DolbyDigital 2.0

    Viaccess ver 1.1 är det nu istället för 1.0, vad det innebär vet jag ej men både nokia(212) och force har 1.1 sedan tidigare.

    Ändrad funktion till RGB ljusstyrka som tops nämner här ovan.

    Kanske något snabbare kanalbyten.

    Problemet med att bakgrundsfärgen på kanal info menyerna blir lila ibland finns kvar.

  4. #4
    Var får man uppdateringen ifrån? Ska den inte säga till att det finns en uppdatering och fråga om man vill installera den? Har inte sett röken av nån uppdatering. Jag vill också ha dolby digital i min!

  5. #5
    gör en ny kanalsökning
    /peace!

Liknande ämnen

  1. Mjukvara till 460 boxen
    Av jimma i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-18, 13:52
  2. ny mjukvara till pace
    Av reidarberge i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 14:15
  3. Ny mjukvara till Force
    Av ZoN i forum Boxer
    Svar: 78
    Senaste inlägg: 2005-05-27, 09:08
  4. mjukvara till sammyAY
    Av danemona i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-12-16, 12:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss