Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: m2 från keycard?

  1. #1

    m2 från keycard?

    Om man beställer ett m2 från keycard dk för 360 spänn måste man ändå göra en uppdatering av kortet som man fick göra på sitt gamla i julas?

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Yepps... Men det sköter programmet som du kan ladda hem från StopStop's hemsida
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3

    m2

    menar du att samma prog so nu ligger på stp stp även uppgraderar kortet?

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Yepps! Det är ett allt i ett program.... Sätt i ett M2 kort i programmeraren och ställ den i phoenix 3.58mhz läge och kör programmet från StopStop sen fixar den resten... När den är klar sätter du bara i kortet i mottagaren sen är det klart :lol:
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    Obs! korten kostar 360 danska

  6. #6
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Ett M2 kort från Keycard kostar 450kr (svenska) sen tillkommer 50kr i postens avgifter...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #7
    En fundering bara programmet som ligger på stopstop programerar genom com1 eller com 2

    hur blir det då då om man har en usb brännare
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Jadu jag har själv figurerat lite i detta och kommit fram till att någon form av loopback program som kan loopa data som skickas till en com-port till en usb-port istället... Dock fungerar detta bara i teorin... Men jag tror nog att Team PDK fixar det till nästa uppdatering...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #9
    Du kan gå in i enhetshanteraren portar och ändra inställningarna så du får usb på com 1 eller com 2

Liknande ämnen

  1. Keycard
    Av viper23 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-17, 18:31
  2. Mini-Millenium från Keycard
    Av gneter i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-08-14, 17:27
  3. Infinity från keycard!!!!
    Av sarajevo i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-07, 15:18
  4. MII från keycard i alla brännare?
    Av ElFeo i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-06-02, 16:02
  5. Kort från keycard.dk?
    Av treudd26 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-01, 15:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss