Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Guide

  1. #1

    Guide

    Er det bare å kjøre programmet så programmeres kortet... skal jeg bruke de gamle .hex filene og den gamle guiden fra ****S*** ?? eller bare m2-prog'et?

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Ta hem programmet från StopStop sidan... Ställ din programmerare i phoenix 3.58mhz läge och kör programmet från StopStop sen fixar den resten...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    piratkort
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Ta hem programmet från StopStop sidan... Ställ din programmerare i phoenix 3.58mhz läge och kör programmet från StopStop sen fixar den resten...
    Ska man välja Philipsvarianten om man har en sådan box. Såg i ett annat inlägg av dig att det hade strulat då. Vad göra?

  4. #4
    Hej Deaaaaaaas!

    Jag har precis beställt en MP 3,5 från AD-teknik, har ett M2 kort som slutade fungera nu i januari. Om jag förstår dig rätt behövs bara att ta hem det nya programmet från StopStop. Innebär detta att den guide du så förtjänstfullt översatt inte behöver användas?

    Du får ursäkta men jag är något av en nybörjare på detta därav min fråga.

  5. #5
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Du har helt rätt jim_111... Bara ta hem progget från StopStop och sätt din programmerare i phoenix 3.58mhz läge och kör progget sen e det klart
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #6
    Fan va coolt :-))))
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

Liknande ämnen

  1. TV guide
    Av tolelle i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-25, 17:45
  2. Wce Guide?
    Av connyp59 i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-04-12, 19:14
  3. [LÖST] Guide
    Av omighty i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-05, 08:27
  4. [LÖST] Guide???
    Av rexbellare i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-10, 17:22

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss