Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 52

Ämne: Då var det dags då!

  1. #11
    2 dagar kvar nu...

  2. #12
    alla kort är nu utbytta, i alla fall enligt boxer :-(
    mvh tobbe

  3. #13
    Själv har man haft boxer abb. sen i september men jag har ej ännu fått något nytt 2.0 kort.. så dom kan ju inte släcka det ännu?!

  4. #14
    Jag kan säga så mycket tobako85.. 2.0 kort har du inte mycket användning av snart.. det var 2.0 redan 2001 när jag fixade mina boxar.. sen kan jag inte lova att du har ett 2.4 - 2.5 kort eller vad dom nu kan tänkas börja använda..

    Det är iaf inte 2.0 dom skall börja använda, så mycket kan jag säga..

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av ZoN
    Säkra källor kan jag säga... Detta är då om allt går som det ska...

    Blir det någon förändring så "tjallar" jag här igen...

    Hahahahahahahahahah , Tänk om man skulle få 1 kr för varje gång man har fått läsa uttrycket SÄKRA KÄLLOR, då hade man nog varit rik nu.

    Jag kan inget annat än att skratta åt det .

    Men men ett gott skratt förlänger livet. :lol: :P :P :P :P :P
    Mvh // tropical

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av febster
    Jag kan säga så mycket tobako85.. 2.0 kort har du inte mycket användning av snart.. det var 2.0 redan 2001 när jag fixade mina boxar.. sen kan jag inte lova att du har ett 2.4 - 2.5 kort eller vad dom nu kan tänkas börja använda..

    Det är iaf inte 2.0 dom skall börja använda, så mycket kan jag säga..
    Det var inte den tekniska specifikationen han menade.
    Det står tryckt 2.0 på alla nya boxerkort.

  7. #17
    Skratta inte för självsäkert, han kan ju faktiskt ha rätt.
    Jag har oxå hört att det snart är på G så det skulle ju inte förvåna mig om något händer inom kort. Boxer är ju så långt över tiden att det är löjligt.. det har ju snackats om detta bytet sen i somras...

    Snyggt jobbat ZoN om det händer imorgon.. då lär din "källas" jobb på senda ligga illa till... I annat fall är det ju du som får stå här med dummerjöns mössan...

  8. #18
    Ok, frejac

    Jag har inte haft något abb på boxer, så jag vet inte hur dom nya ser ut. Har bara en massa originalkort av den gamla typen, men dom har ju gått att använda till mer än bara boxer.

  9. #19
    Citat Ursprungligen postat av tropical
    Hahahahahahahahahah , Tänk om man skulle få 1 kr för varje gång man har fått läsa uttrycket SÄKRA KÄLLOR, då hade man nog varit rik nu.

    Jag kan inget annat än att skratta åt det .

    Men men ett gott skratt förlänger livet. :lol: :P :P :P :P :P
    Skratta på du! Skrattar du lika mycket i morgon, (läs idag) så kan du ju göra ett inlägg. Sorgligt att se att du i stället för att ställa en konstruktiv fråga måste skriva ett totalt orelevant inlägg.

  10. #20
    Så ja barn. Vi får helt enekelt se vad som händer. Lägg ner dom här sandlådfasonerna nu. Hink och spade passar inte in på detta forumet.
    Inga flera liknande inlägg nu för då låser vi tråden och ger samtliga inbalndade en varning....

    //Stimo

Liknande ämnen

  1. Då var det dags..
    Av Mozer i forum Övrigt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 14:44
  2. Då var det dags, T-Bird!
    Av Mr.F i forum Övrigt
    Svar: 56
    Senaste inlägg: 2005-04-12, 03:28
  3. Då var det dags för en ny tv!!
    Av klas i forum Projektorer
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-11-04, 08:49
  4. Dags för ...
    Av Mr.F i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-06, 05:43
  5. [LÖST] ok, då var dags igen....
    Av zinho i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-11-11, 10:44

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss