Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 23

Ämne: 3G Täckning i Trollhättan/Västra Götaland nån som vet??

  1. #1

    3G Täckning i Trollhättan/Västra Götaland nån som vet??

    Nån med 3G mobil från 3(tre) i Trollhättan eller i Västra götaland (Ej GBG) som kan berätta lite om teckningen , har kollat lite på 3's hemsida och där stog de att dom inte har nån täckning för video???

    Skriv....

  2. #2
    tycker du ska vänta lite med att skaffa 3G mobil....det är en helt ny teknik som dräller med buggar och allt e inte klart innu....finns knappt några mobiler att skaffa 1 här och 2 där...typ hela Siba får 20 st typ osv....ingen tävkning överallt osv

  3. #3
    Jag hade en som är snart tillbaka lämnad, det där med videon är så där, ljud och bild är inte synkroniserat .Nu när dom har den här driven så har dom fått en kundtillströmning så det verkar som nätet inte orkar med, ens för vanligt samtal.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  4. #4
    Badboy
    Gäst
    Köp en nokia 6230...en jääävla grymm mob asså..

  5. #5
    tänkte på 3 eftersom en nec e616 e gratis med 2fri60 fär man får en jävla massa gratisminuter

  6. #6
    Badboy
    Gäst
    ok...fast det är oxå mkt skit snack.. dom har fått mkt kritik för att dom har vilselett befolkningen..de va nån hake ialafall..som jag inte kommer ihåg..comviq kontant e bäst...om man vill ha abbonemang så e Chess absolut billigast

  7. #7
    comviq e sämst, sämst täckning!

    telia,vodafone säger jag bara

  8. #8
    Badboy
    Gäst
    hehe..om man e villig o betala javisst.. men comviq har väl en bra täckning jag har aldrig haft nåra problem.. O Nokia e dom bästa telefonerna.. nokian 6230 har samma saker som nec telefonen tror jag.. o så e den mkt mindre o mkt skönare menyer

  9. #9
    varför tror ni att 3 e gratis då?

  10. #10
    det är inte gratis. Du betalar ju månadsavgift.... och sedan gäller inte fri tid förrän man ringt upp de andra som man redan betalt för. Så det är en extra tjänst. Skall det löna sig får man fan ringa en hel del..

    Den enda 3G mobil jag kan rekommendera är Sony Ericsson Z1010.

    Alla operatörerna kommer ut med denna mobil så det är bara att välja vad man vill ha.
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

Liknande ämnen

  1. Tillslag i Trollhättan ??
    Av mikkeua i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-03-28, 14:19
  2. Hispasat i Trollhättan ?
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-14, 15:48

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss