Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: trovärdighet på den senaste nyheten.....

  1. #1

    trovärdighet på den senaste nyheten.....

    Någon seriös som kan bekräfta den senaste nyheten?

  2. #2

    Ehhh...

    ..och vilken nyhet skulle det vara?
    Du måste nog hänvisa till nåt tror jag.


    /F

  3. #3
    läs andra inlägget under .....

  4. #4
    Det STINKER bluff...

    Här kommer en person som gör sina första inlägg och alla handlar om att kortet han har köpt funkar och det är ingen bluff mm. Kollar man på sidan som jag tror han menar (graf****) så står det ju att dom inte levererar än... Hur fan skulle han kunna ha ett då?

    Hoppas att jag har fel... men det har jag inte ;-)

  5. #5
    Enl mig så är trovärdigheten 0%
    Sen så får ju du själv avgöra hur mycket trovärdighet jag har :wink:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    de bara att köpa ett och prova,lycka till.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  7. #7

    Jag måste säga...

    ... att jag inte tycker den sidan verkar seriös. Om det nu är samma sida som vi tänker på. Den är snarlik en annan sida som också skulle fixa... det. Där var man också tvungen att förbeställa. Jag vet inte om det är någon som lyckats se några bilderna på den sidan. Jag lyckas iallafall inte. Svårt att tänka mig att hjärnan bakom den sidan sitter med lösningen till ComHem.// MVH :roll:
    Aldrig hata. Bara Älska.

  8. #8
    Badboy
    Gäst
    Jag har hört att dom redan har skickat ut ett par kort, för att deras förtroendes nivå skulle stiga.
    Den killen som skrev inlägget kanske var en av dom som fick kortet tidigt och ville dela med sig kundskapen..men han hade väl inte läst på reglerna för detta forum som förbjuder all reklam.
    Jag håller med Toxie man kan inte veta 100% ifall de e bluff lr sanning innan man köper ett o prövar. För det är ju självklart att dom vill tjäna en hacka pengar om dom har löst problemet o inte lägga ut filerna public direkt..
    Jag kommer att beställa ett kort ialafall... så fort jag har fått hem de så meddelar er ifall de va en bluff lr sanning.

  9. #9
    Bra att någon vågar chansa !!

  10. #10
    ja,och lycka till.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Liknande ämnen

  1. Senaste Topics?
    Av buffy i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-05-18, 12:43
  2. Senaste nytt
    Av SixPac i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-08, 11:13
  3. UCS2000 -> LÄS NYHETEN
    Av WiENER i forum Boxer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-05-19, 19:36
  4. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-10-15, 13:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss