Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 26 av 26

Ämne: Info ang ViaAllZ2 V1.6c.........

  1. #21
    Bara för att man har lite inlägg så säger inte det att man inte är aktiv.
    Det är bättre att skriva när man verkligen har nått vettigt att säga.

  2. #22
    Killafew
    Gäst
    vet inte om detta är rätt plats att posta men ni får ta bort/flytta isåfall... jag vill bara veta (n00b) ...

    boxer har ju ändrat koder/kort? kommer det att komma piratkort? jag funderar nämligen på att köpa en brännare själv för att kunna fixa det hela själv (inte sälja!) för jag har ingen lust att vänta på att andra ska göra jobbet åt mig! men är det nån idé att göra det, eftersom att jag inte vet ett skit om hur man bränner så är jag tacksam för all information jag kan få... har läst en hel del på nätet men orkar inte mer just nu.... tänkte att det va enklare och smidigare att fråga några som vet hur man gör.

  3. #23
    Det är ingen som vet om/när det kommer en lösning men det står ju redan om du tittar längre upp på sidan.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  4. #24
    Killafew
    Gäst
    jo... jag såg det.... så jag antar att jag har "lite" tid på mig att lära mig hur man bränner...

  5. #25
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Killafew
    så jag antar att jag har "lite" tid på mig att lära mig hur man bränner...
    Det du skriver som "lite" kan bli allt från 1 dag till 1 år eller kanske t.o.m. 2 år... Ingen vet så det är inte lönt att spekullera i det...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #26
    Slå till på en MP3.5. Du kan fortfarande bränna samtliga kort, men de funkar inte så bra. :wink:

    Det som går för tillfället är CD och Titanium tex. Brännde ett Titanium till en kompis för ett par dagar sedan och det lirar riktigt bra. Tyvärr är jag inte utrustad med parabol där jag bor så jag får snällt betala för att se allsvensk fotboll. :evil:

Liknande ämnen

  1. viaallz2
    Av danab i forum Boxer
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2004-10-12, 20:20
  2. Någon som har provat viaallz2 1.8?
    Av grabben i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-07-09, 05:52
  3. ViaAllz2. v1.6c
    Av mona i forum Boxer
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-05-25, 19:54
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-05-13, 18:11
  5. Tv3 info
    Av seullim i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-09, 10:03

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss