Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 38 av 38

Ämne: Vad har ni för mobiler?

  1. #31
    Nokia 3210
    Nokia 6150
    Nokia 7650
    Ericsson R600
    Ericsson P800

  2. #32
    Har en Nokia 6150 som är 4 år gammal och fungerar perfekt, har inga planer på att byta.

  3. #33
    Citat Ursprungligen postat av bajen
    6600 NÖJD ME DEOCH DET FINNS SÅ JÄVLA MÅNGA TILL LÄGGSPORAM SOM ÄR ROLIGT ATT HA...oj sorry såg inte att caps va på ops: ops:

    som ett pogram jag har är remot,,, jag va me några polare på olarys
    och tog ett par bira,,och hela stället är uppbykt på tv apparater ,,alla satt och titta på hocky å va inne som fan i tv´en mmmmmeeeenn sen vart det svart i rutan och alla skrik på den stackars bartändern att sätta på tv´en igen och han stog som ett stolp skott och fatta inget hahha :lol:
    vipps så va tven igång ingen ,,,och vipps så va den av ingen...då var det dax att dra innan stället koka över.. :lol:
    Håller med. 6600an är klockren.
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

  4. #34
    Citat Ursprungligen postat av cichlidae
    Är det någon ide att köpa en 3g-lur ännu? Jag har min SonyEricsson P800 och har nästan bestämt mig för att den får duga ett par år till till 3G funkar som det ska.. Och vid det laget bör det ju ha kommit mycket coolare nallar.
    Njaaa.. beror på om du behöver funktionerna. Gör du inte det kan du lika gärna vänta. Den enda 3G lur som är schysst idag är Sony Ericsson Z1010.

    När det gäller abb. så har 3 mycket bra erbjudanden...
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

  5. #35
    Nokia 7650 med Vodafone abonnemang.. Bunden i 2 år med förhöjd månadsavgift (200kr totalt) Ångrar att jag tog det nu, är lite sugen på NEC e616 från 3 även om jag vet att telefonen har sina begränsningar som jag egentligen inte gillar...
    Alla frågor om digitaltv ska i första hand ställas i forumen, och aldrig i PM till crew.

  6. #36
    Det lär komma så många nya 3G lurar nu så du kommer hinna ångra dig att du tänkt köpa NEC:en med
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

  7. #37
    Har nec 616 å är mycket nöjd....men det är sant att den har endel "barn sjukdommar" å det tar jag med tanke på att det är relativt ny teknik så är jag gärna med å bidrar till att den ska slå igenom..det gör den inte om alla "väntar" tills det blir bätre...ocg att det typ är gratis å ringa med tres abonumang gör att jag står ut med lite buggar här och var

    ps: telefån låset som är på när man köper den går väldigt änkelt och ta bort så att man kan använda 2g (vodafone qomviq.. mm)

  8. #38
    Njaaa.. beror på om du behöver funktionerna. Gör du inte det kan du lika gärna vänta. Den enda 3G lur som är schysst idag är Sony Ericsson Z1010.

    När det gäller abb. så har 3 mycket bra erbjudanden...[/quote]

    Jag tror inte ens 3 funkar här. Telia ska funka, men jag tror inte det gör det riktigt ändå. Lär nog dröja något år till minst innan det gör det här ute i obygden och tills dess får gamla luren duga.

Liknande ämnen

  1. Skillnad på 3st SE mobiler?
    Av PrOsOn i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 15:59
  2. operatörslåsta mobiler
    Av kpla i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-03-14, 21:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss