Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Kan Det Vara Sant

  1. #11
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Njaa... Att pentakortet skulle ha fungerat över 1 år har jag svårt att tro... Det har ju som sagt kommit uppdatering på uppdatering till dom nu efter varje key byte senaste tiden... Så troligtvis är det nog mest snack!
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  2. #12
    jo det stämmer...men det som ställde mig var att han inte behövde göra någonting med kortet alltså skicka det till snubben han köpte kortet av för ev uppd efter varje omkodning. om nu detta stämmer så är det nog trots allt ett AU KORT ändå vem vet..... ska bli mycket intressant att se!!!

  3. #13
    Det är rätt naivt att tro att det inte skulle existera autokort till CD, det har gjort det i mer än 4 år nu, så är det bara, men efter indragningen av CD's gamla chip (sle44) så har det blivit enormt mycket svårare för "blåbären" att få tag på dom korten, men finns, det gör dom.
    Var glada så länge M2 får updates, så länge det nu varar...
    * Sunt förnuft är lätt att bära *

    * Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *

    * Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *

  4. #14
    faktum är det oftast står blåbären dyrt att chansa att köpa AU kort som i själva verket inte är det!!!

  5. #15
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Jag sa inte att det INTE finns au kort till canal digital... Det jag sa var att det inte finns några KÄNDA au kort...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. kan detta vara sant eller är det bluff
    Av catlak i forum IP-TV
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-03-30, 00:09
  2. Com Hem + DM 600 = Sant?
    Av figgefopp i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 21:16
  3. APB + DI + IP = Sant
    Av Ripleyonline i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-10-14, 11:16
  4. DETTA KAN INTE VARA SANT!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Av lacrits68 i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-05-19, 18:03
  5. kan det vara sant ???
    Av jaimeestocolmo i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-07, 13:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss