Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Vilket titaniumkort är bäst?

  1. #1

    Vilket titaniumkort är bäst?

    Hej, jag funderar på att skaffa titaniumkort, lär finnas två varianter. Vilken är att föredra, om jag hittar någon som säljer dem? :smile:

  2. #2
    "KEEP YOUR FRIENDS CLOSE,BUT YOUR ENEMIES CLOSER"

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2004
    Inlägg
    89
    Tackad
    2 gånger

    Vilket titaniumcard är bäst?

    Det blå kortet har funnits länge, och använts av fler, och är helt säkert.

    Axon

  4. #4
    Skulle tro att skillnaden inte är märkbar för oss som anväder de . För övrigt så tycker jag att titanium är stabilare en M2 korten.
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  5. #5
    Finns det över huvudtaget titaniumkort att få tag på idag som man har någon nytta av? Det verkar ju som om vanliga titanium gått ur produktion och ersatts med Titanium2 och Knotcard eller nåt sånt.

    Men rätta mig gärna om jag har fel nu.
    Nollvision i skogen

  6. #6
    Ska vi försöka få ordning på begrepps och namn förvirringen

    Inte 100% säker men så här tror jag det ligger till

    Gamla orginal Titanium blå/vita är produktionen nedlagd
    Dom nya som sälj av allt fler handlare bla den som länkas till här ovan skall benämnas Titancard2 med OS 2.1, SDK släppt så att filer kan utvecklas fritt, kan bli efterföljaren till dom blåa.

    Sen har Satarmy ett som dom kallar Titanium2 OS 3.1, till det har jag varken sett filer eller SDK, men det kan vara värt att känna till så att man inte förväxlar dom för det är inte samma kort.

    För dom som redan har ett Titkort idag så finns det ingen anledning att köpa nytt, ivf om man bara använder conaxfiler, hur supporten blir på Xin1 filer återstår att se, personligen gissar jag att bägge kommer att supportas.

    Det är bara att konstatera att marknadskrafterna råder och dom bakom alla nya korttyper önskar att vi återigen öppnar plånboken
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Vilket TV-kort är bäst?
    Av legendshine i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-14, 13:32
  2. Vilket av dessa grafikkort är bäst?
    Av Snouser i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 18:29
  3. Vilket är bäst M2 eller bc?
    Av LAZZE7 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-23, 21:17
  4. Vilket kort är bäst?
    Av Squeezer i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-12, 07:09
  5. [LÖST] Vilket parabolpaket är bäst
    Av uffe88 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2002-11-25, 16:30

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss