Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: az premium+ EPG och radering

  1. #1

    az premium+ EPG och radering

    Hej.jag är pur färsk med az box och har två problem jag inte finner svar på.
    1.när jag använder EPG visar den endast program max 90 min framåt, resten är no information.
    2. har jag mer än ett program inspelat på HD, vill jag radera det jag sett. Raden för radera markerat är inte valbar, utan jag måste radera alla.
    Tacksam för hjälp.Kjelle

  2. #2
    För 1: Beror på vilken leverantör du har. Om ComHem - ställ dig på kanalen Visat Motor, för Canal Digital använd Discovery Science (se http://www.comhit.net/showthread.php?t=27631) Andra leverantörer: Ingen aning.
    DM 7020 HD - AXBox HD Premium+ - Alex - Qnap TS-219P, Popcorn Hour C-200 & A-300, Onkyo TX-SR607 - Panasonic Viera VT-20 - PS3 - Wii

  3. #3

    az premium+ EPG och radering

    Jo,jag har canal digital. Hade boxen på discovery science en hel natt och alla discovery kanaler visade ca ett dygn medan övriga saknade all info. Hälsningar Kjelle

  4. #4
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmmm.

    För att radera: telnet till boxen, gå till den mappen där inspelningarna finns skriv kommandot "rm filnmam"
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

Liknande ämnen

  1. Problem med Azbox premium+
    Av kjell-håkan i forum AzBox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-09, 01:13
  2. AZBox Premium + ComHem??
    Av Bozze i forum AzBox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-25, 16:52
  3. Premium VS Elite?
    Av card i forum AzBox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-24, 20:55
  4. Nexus / TT premium
    Av guruman i forum HTPC
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 10:36

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss