Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: Uppgradering av gammal 9802S

  1. #11
    Hade samma problem, men med en 9780, att få den att uppgradera sig. Men man kan genom olika knapptryckningar forcera in ny mjukvara i den. Hittar inte hur detta går till just nu, men den informationen finns någonstans här ute på nätet men gäller bara hitta rätt.

    Finns kanske någon som vet hur man forcerar in ny mjukvara i nokia 9780/9802???

  2. #12
    ställ dig thor cctv9 och uppgradera.ha en trevlig helg.
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

  3. #13
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2003
    Inlägg
    911
    Tackad
    145 gånger
    Problem att få ned ny mjukvara i Nokia 9780s ? tex. från NT 2.0 till NT3.0. Dra ut nätkabel, tryck in alla 3 knappar på frontpanelen, anslut nätkabel håll intryckt tills FP-- FPD- FPDL visas i display, släpp när ODL blinkar i display.

    från
    leifline
    sida

  4. #14
    Även jag har en 9802 som jag skulle vilja uppdatera. Dock fungerar inte någon lösning ovan. Är det ingen som sitter på filerna för att köra via rs232 porten?

  5. #15
    Fråga Nokias support - den brukar vara kanonbra! Har själv en 9802s liggande och har filer för att nedgradera, men inte uppgradera. Har du testat att söka programvaruuppdatering både på Thor och Sirius?

  6. #16
    går inte att uppdatera nokia 9802 mauellt längre, mjukvaran ligger inte ute på satellit. Tror dock det ska gå att skicka in den till anovo så kan de uppdatera den därifrån.

  7. #17
    Färsking
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    10
    Tackad
    1 gånger
    någon som kan hjälpa med detta?= Behöver nt 3.0 på min 9780 s så jag kan ha den mot astra 19 och 28. Tacksam för svar om någon har så man kan uppdatera med noll kabel

Liknande ämnen

  1. seg kanalväxling CD med gammal 9802s
    Av storfiskarnizze i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-15, 12:41
  2. Uppgradering av min Nokia 9802S
    Av gollum i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-16, 20:52
  3. Återställning av nokia 9802s uppgradering.
    Av mullemulle i forum Viasat
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2005-01-02, 23:43
  4. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-09-01, 14:24

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss