Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 34

Ämne: Spekulationer och rykten....

  1. #11
    Allt skit på ett ställe skriver du..........Fan sitta o bolla fram och tillbaka massa rykten om en kusins morbrors kompis farsa som kan fixa kort på Saab är inget sätt att knäcka korten på, blir bara massa lösa rykten som förstör detta forum, tycker vi ska hålla oss till nått som kallas FAKTA !! :roll: :roll: :roll: Lås Tråden !!! :lol: :lol: :lol:

  2. #12

    Finns mycket på detta forum

    Som inte är fakta.. vill du inte läsa massa spekulationer och rykten så kan du ju skita i att läsa tråden :wink:
    Jag själv tycker det är roligt att läsa utspårade trådar :lol:

  3. #13
    Absolut!! Håller med till 100%.

    Varför ska det vara så ini helvete svårt att hålla en tråd öppen för allmänna funderingar, tankar, frågor osv.

    Det skriks hej vilt om att trådar ska låsas. Antar att det är vissa på forumet som anser sig bättre än andra.
    Råkar då någon klämma ur sig nåt "som den bättre vetande" inte tycker är smart sagt så är ju hacket igång.
    För allt för ofta har jag sett att denne "bättre vetande", klankat, hackat och spytt galla över den nykomling som kommer med det bästa han/hon kan komma på.

    Och det ska påpekas!!! Inte en enda i Crewet har klankat ner på någon!!
    Utan det är folk utanför som får nys om detta forum och vill spela Allan. (Sorry Allan :wink: )

    Om inte alla hade rätten till detta forum skulle det krävas lösenord och prylar för och komma in. Och så vitt jag förstår så är detta forum öppet för alla.
    Och jag hoppas att vi drar åt samma håll, vare sig vi stavar illa, har svårt att uttrycka oss, inte kan ett skit men vill som FAN!!!

    Låt denna tråd vara kvar.!!!
    Så kan alla som tror sig veta mer än oss andra, och som har idéer men inte delar med sig för att det finns för mycket nollor här som borde lära sig, skita i denna tråd och köra i elit-trådarna.

    ROCK ON !!

  4. #14
    :cry: :cry: :cry: ahh fan liksom mitt g-kort "snyft" funkar ju inte men snubbe på stan sa... han kan fixa trixa sköna kort till ossbilligt,,,,vetifan va han bodde bara....hmm,,, såg han på plattan i dagarna "host"skulle inte tatt den där sista Ropppen,,,....ZZZzzzZZz :roll:

  5. #15
    Enligt "rykten" finns det en megapicfil för comhem på slovak upload sidan. Kan tyvärr inte testa då jag inte har megapic kort. Men det är väll snart gjort av någon här?

    /vipw

  6. #16
    Tycker att startandet av den här tråden var ett mycket bra initiativ. Även om den så underbara och i förlägningen underhållande lösningen kanske inte kommer att hittas här så kommer det i alla fall att bli underbar och underhållande läsning.

  7. #17
    Citat Ursprungligen postat av blomman75
    Allt skit på ett ställe skriver du..........Fan sitta o bolla fram och tillbaka massa rykten om en kusins morbrors kompis farsa som kan fixa kort på Saab är inget sätt att knäcka korten på, blir bara massa lösa rykten som förstör detta forum, tycker vi ska hålla oss till nått som kallas FAKTA !! :roll: :roll: :roll: Lås Tråden !!! :lol: :lol: :lol:
    Tycker att utvecklingen med en massa låsta trådar i forumet är sket-trökit (dialekt där... ), därför tänkte jag att dom som vill spekulera och kanske kanske sprida ett litet rykte kunde använda en tråd i stället... Dom som inte är intresserade behöver ju varken posta eller läsa här ju....

    Ett litet försök till att samla alla s.k skräp-poster på ett ställe... Om alla gör detta slipper vi en massa låsta trådar och rykten i övriga trådar...

  8. #18
    Okej !! Jag har hört en kille från Flen som är polare med sin kusins vän vars far jobbar på Volvo, och han har hört att korten redan e knäckta!!.....Hör av mig mer om detta när han hör av sig genom sin väns msn.....dreamers@comhit.com :lol: :lol: :lol: Nu får ni ge er med den här tråden LÅS !! Folk som e nya på det här forumet tror ju att allt som skrivs här e sant sen har man det över hela forumet....Hur kul e de ??! Vill läsa mer seriösa inlägg än de som skrivs här....Inkl mina egna

  9. #19

    Jo det är ju troligt

    Att nya tror att allt som står i denna tråd är sant... Den heter ju spekulationer och rykten ops: ops: ops:

    Du får väl försöka låsa aftonbladet och expressen också då, där står lika mycket skitsnack som här.

    Jag tar det en gång till då du verkar fatta trögt... klicka inte på tråden om du inte gillar den.. :twisted:

  10. #20
    BAFS: Att nya tror att allt som står i denna tråd är sant... Den heter ju spekulationer och rykten

    Du får väl försöka låsa aftonbladet och expressen också då, där står lika mycket skitsnack som här.

    Jag tar det en gång till då du verkar fatta trögt... klicka inte på tråden om du inte gillar den..
    .................................................. .................................................. .....
    Verkar vara du som fattar trögt !!
    Va finns det för mening att sitta o bolla runt en massa lögner ??!
    Kunde förstå att du va en av dom på Atonbladet & Expressen som sitter o ljuger och förpestar miljön där oxå därför man inte e därinne !!
    Men det e klart bättre att sprida lögner i den här kanalen än att försöka hjälpas åt att ta reda på FAKTA kring kortet, Sorry men ja trodde att det va de forumet handlade om men ja kanske har fel :lol: :lol: :lol:

Liknande ämnen

  1. Hört några rykten?
    Av Lgte i forum AzBox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-11, 11:39
  2. inte likt mig sprida rykten...men key 26...!
    Av lacrits68 i forum Canal Digital
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2005-02-08, 14:12
  3. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-10-06, 09:10
  4. Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-04-11, 11:36

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss