Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: gratis tv

  1. #1

    gratis tv

    Jag undrar om det är många av er som har alla kanaler gratis?

  2. #2
    det ska alltså vara gratis då alltså

  3. #3
    alla kanaler gratis??? hänger du inte med i forumet eller

  4. #4

    Till Simpson

    Har med skräck bläddrat igenom dina inlägg..

    Tänk om alla kunde vara lika snabba som du att fördöma, vilken härlig värld vi skulle ha.

    Alla blir nog irriterade på att se samma frågor om och om igen, men att se dina alligatorliknande påhopp på alla som inte fattat, är f*nemig bra mycket jobbigare. :hand:

    //Stefan

  5. #5
    mina påhopp.. heh.. de e la fan mycket jobbigare när nån ställer en fråga som e besvarad en sådär 100 gånger hittills.. man blir mycket mer irriterad av sånt.... sen okcså som regel skall man söka först på forumet innan man frågar om man vill ha svar på nåt

  6. #6
    öh nej jag hänger inte md jag kållat inte igenom 5 år tillbaka. jag är ganska ny på att använda dett forumet . mm ja tyvärr noob

  7. #7
    Räcker om du kollar 1 dag bakåt..

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av simpsons_2002
    mina påhopp.. heh.. de e la fan mycket jobbigare när nån ställer en fråga som e besvarad en sådär 100 gånger hittills.. man blir mycket mer irriterad av sånt.... sen okcså som regel skall man söka först på forumet innan man frågar om man vill ha svar på nåt


    det är väll fans mycket jobbigare att se alla jävla dumma svar som ni ger till newbies..?

  9. #9
    hahaha tjacka liv!
    tack för all hjälp

  10. #10
    ajaa men skärp er nu, många av dom som e här jobbar säkert på comhem... o ger oss tips hur vi ska misslyckas....

Liknande ämnen

  1. TV 1000 Gratis
    Av poolle i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 09:32
  2. Gratis kanalerna?
    Av sarre i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-03, 09:11
  3. RIP Gratis TV3, ZTV
    Av Fedik i forum Boxer
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-07-20, 20:27
  4. Gratis NamnUpplysning..... (118 999)
    Av Zoomaz i forum Övrigt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2004-10-20, 14:14
  5. TV3 gratis
    Av limo i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-09-10, 17:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss