Sidan 3 av 10 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 95

Ämne: viasat laddar ner

  1. #21
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Då är det denna veckan som kommer...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  2. #22
    är det nån som vet när dom uppgraderar Thomson DSI35TH och Triax DSI350TX ?? det kanske är samtidigt för det är ju nästan samma låda?? Men är det nån som vet exakt när dom gör det eller iaf vilken vecka???

  3. #23
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    kolla deras hemsida... där e alla mottagare listade...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #24
    kommer viasat att skicka ut nya kort och moduler? eller är det bara mjukvaran som uppdateras?

  5. #25
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    de kommer att uppdatera mjukvaran helt automatiskt... nya kort har skickats ut till en del... alla har dock inte fått några... moduler tror jag ej kommer bli en officiell lösning...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #26
    okej, men mjukvaran kommer stoppa oss pirater då? Är det nån som har fått den nya mjukvaran och har piratkort?

  7. #27
    wiggen.cx varför skulle Viaspratt autoladda nya Videogarden nästa vecka för??? Min syrra ock min morsa har just den ruttna 9780:an och ingen av dom har fått nya kortet ännu :shock:

  8. #28
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    kolla deras hemsida... där e alla mottagare listade...
    Var någonstans på Viasats hemsida läser man om detta? Jag kan inte hitta någonstans där det finns något schema om när en viss mottagare skall uppgraderas.

  9. #29
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Nej schema finns inte men dom skriver å vissa "uppdaters i xxxx månad" och sådan...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  10. #30
    döm börjar med nockia sen kommer de andra. de söm har modul med via abb får en nit,nit pace då är det kört m.v.h.wiggen
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

Liknande ämnen

  1. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-03-26, 17:30
  2. Hur laddar man 3 filer som behövs?
    Av lamhung i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-02-29, 17:25
  3. Comhem laddar upp ny 0e med ua!
    Av Anton i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-14, 16:47
  4. [LÖST] skillnaden mellan viasat nordic och viasat europa??
    Av gozilla i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-02-21, 14:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss