Hejsan.har köpt en box..vill bara kolla om nån vill hjälpa mig?vad heter programmet man ska flasha med o vad behövs med för att komma i gång emu loaderversion 500?vad hittar jag detta?
Hejsan.har köpt en box..vill bara kolla om nån vill hjälpa mig?vad heter programmet man ska flasha med o vad behövs med för att komma i gång emu loaderversion 500?vad hittar jag detta?
Om du har en samsung 9500via ci,
Program heter :semco.
Nyaste EMU heter :REVOLUTION GOLD 6.2 .
Sök i google , man får inte länka websidan här bröder ! lycka till .
tack för bra svar...Det ligger ju gamla filer i den nu...måste jag ta bort dom gamla innan innan jag fixar in dom nya?
Det behöver inte, när du kör ny filen in så försviner det gammal automatiskt.
MvH.
BRIAN2004
Hejsan...har laddat min samsung med gold 6.2 via via DSR studio.Men det funkar ju inte ändå...vad behövs mer?skall inte dela något.men ska ta emot både conax o via?snälla hjälp
Hejsan...Har lagt in gold 6,2 o ram filen som finns DSR studio.Men det som händer är att jag har blivit i menyn o det går inte komma ur den...finns det nån bra lösning på detta?
har kollat i menyn o det ligger en emu som heter 118.vad är det för emu?
Kan du vara så vänlig att hålla dig i denna tråden, är less på att klistra ihop dom![]()
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Det är inte en emu , utan är en "Samsung Multicas Firmware "
Jag tror att de flesta emu bygger på Multicas 118. Så går man in i menyerna och tittar som Gollen gjort så står det nog firmware 118 om man installerat Gold 6.2 som han gjort.
Om man inte kommer ur menyn så brukar det bero på att man inte har några kanaler i kanallistan. Sök in lite kanaler så kommer du nog ur menyn.