4 mobos ? =)
vet du hur man confar cluster?
Hur går det med nya servern då?
Vill inte vara någon "gnällgubbe" men det har varit pinsamt tyst med "uppdateringar" och alla lämnade besked om tidsplanen har hittills överskridits med råge.
Det vore nog juste mot alla som donerat att öppet redovisa hur arbetet går och vad som gör att tidsplanen inte håller.
Den massiva tystnaden gör åtminstone mig tveksam till att bidra fler gånger ifall det skulle behövas. Jag har all respekt för att inblandade nyckelpersoner kan vara överbelastade av olika orsaker, men vad finns det för ursäkt att inte sköta informationen? Vi är ganska långt ifrån "Vi kommer att hålla er uppdaterade hela vägen" nu...
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
Sant sant! Förstår dig helt atomized. Vi har varit urkassa på att hålla er informerade hur det går. Detta p.g.a. att både jag och admin har haft fullt upp med våra privata liv. Detta är ingen ursäkt på varför ni intå fått någon information, men tyvärr har det blivit såhär.
Dock är det ändring på det. Vi håller just nu på att fixa en sida där ni kommer kunna följa allt som har med driften av ComHit.net att göra. Allt från server problem till dns problem. Så får vi har sidan klar kommer vi gå ut med länk till var ni hittar den.
Vad gäller servern så är den klar och på plats hos hosten. Det är bara lite jobb kvar med nätverket hos hosten innan vi kan plugga in den och dra igång. Förhoppningsvis kommer detta inte att ta allt för lång tid. Vi jobbar så fort vi kan![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.