Finns för 38,60kr på elfa annars https://www.elfa.se/elfa3~se_sv/elfa...1-25&toc=20696
Jag beställde en dm800 ifrån mydalle för ett tag sen. Funkade bra i någon vecka, sen dog tunern. Jag kontaktade dom och fick till svar att det var inga problem. Jag skulle skicka den till dom så skulle de skicka en ny L3 tuner. Jag skickade iväg den till dom men har inte hört något ifrån dom sen dess. Det har gått 5 veckor sen jag skickade till dom. Och dom svarar inte heller på mail när jag frågar dom vad som hänt med min tuner.
Dom verkar mest intresserad av att sälja sitt skräp och sen inte stå för skiten om den inte håller.
Någon som vet någon annan bättre sida där jag kan beställa en L3 tuner till ett hyggligt pris?
"DINKAN" Ta kontakt med mydalle via "live chatten" på deras hemsida. Då brukar dom svara. Dom brukar vara anträffbara fram till 14-tiden på vardagar...
Tack Truckis. Jag ska prova det. Återkommer med information hur det går om någon är intresserad
Kvaliteten varierar en del, och jag rekommenderar inte L3 Tunern
Tänkte precis beställa en ny från Mydalle när min gamla DM500 bara låser sig och kräver omflashning via nullkabel för att fungera hackigt ett par dagar för att sen kräva ny flashning igen (provat mängder med images och tror det är nått hårdvarufel då den varit så nästan från början). Och här kommer frågan.. vilken shipping method rekommenderar ni som beställt en del från Kina för minst risk att tullen stoppar mitt paket?