Resultat 1 till 10 av 103

Ämne: Via + dreambox

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Bara för att dubbelkolla, har ni satt era läsare i phoenix läge innan ni startar oscam? Tänker mest så det inte är nått där att oscam inte klarar av att sätta den i det?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av Deas Visa inlägg
    Bara för att dubbelkolla, har ni satt era läsare i phoenix läge innan ni startar oscam? Tänker mest så det inte är nått där att oscam inte klarar av att sätta den i det?
    Läsarna går inte att ställa in? Det är ju Ad tekniks "vanliga" mp35r.
    tog ner nyaste subversion och kompilerade upp den men låser sig vid:
    42A25710 r MP35_Init: MP3.6 USB - FW:05.00
    42A25710 r MP35_Init: FW Info - Beta 040725
    42A25710 r MP35_Init: Using oscillator 1 (3.57MHz)

    Har även här försökt att köra i mouse läge, dock så fastnar oscam vid init av kortet.

    ???

  3. #3
    Medlem jonsa79s avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    90
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Deas Visa inlägg
    Bara för att dubbelkolla, har ni satt era läsare i phoenix läge innan ni startar oscam? Tänker mest så det inte är nått där att oscam inte klarar av att sätta den i det?
    Oscam klarar att själv sätta i phoenix läge. Och protokollet ska vara "mouse" på de senaste versionerna av oscam på adtekniks mp35/36.
    Tror att det bästa är att själv kompilera sin binära...då talar den om ifall den saknar något tillägg i linux-disten.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss