Resultat 1 till 10 av 103

Ämne: Via + dreambox

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    finns det någon bra lösning om man kör debian server och får felmeddelande /lib/i686/cmov/libc.so.6: version `GLIBC_2.8' not found (required by oscam) när man försöker köra oscam. detta blir när jag kör deas version av oscam som skulle funka med adtekniks programmerare

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av Chruz Visa inlägg
    finns det någon bra lösning om man kör debian server och får felmeddelande /lib/i686/cmov/libc.so.6: version `GLIBC_2.8' not found (required by oscam) när man försöker köra oscam. detta blir när jag kör deas version av oscam som skulle funka med adtekniks programmerare
    Hade samma problem med Debian lenny (GLIBC 2.7), För att upprgadera måste du antigen kompilera om ett X antal paket.
    Jag råder dig att uppgradera till Squeeze (Debian 6.0), Som jag gjorde. Löste många problem

    Ubuntu är väl okej, Men tänk på att de alltid ligger lite efter Debian eftersom de bygger i efterhand på Debian.

    Jag kör med AD Tekniks "gula" Mp 3.6 och det fungerar bra, Läsaren ställer om sig automatiskt.
    Har kört hela dagen nu med fungerance oscam.

    Värt att veta, Jag har provat åtskilliga oscam builds och enbart EN av dem har fungerat för mig.
    Inte ens när jag sög ner den senaste subversionen fungerade det. Det tål att experimenteras innan det fungerar.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av xe0n Visa inlägg
    Hade samma problem med Debian lenny (GLIBC 2.7), För att upprgadera måste du antigen kompilera om ett X antal paket.
    Jag råder dig att uppgradera till Squeeze (Debian 6.0), Som jag gjorde. Löste många problem

    Ubuntu är väl okej, Men tänk på att de alltid ligger lite efter Debian eftersom de bygger i efterhand på Debian.

    Jag kör med AD Tekniks "gula" Mp 3.6 och det fungerar bra, Läsaren ställer om sig automatiskt.
    Har kört hela dagen nu med fungerance oscam.

    Värt att veta, Jag har provat åtskilliga oscam builds och enbart EN av dem har fungerat för mig.
    Inte ens när jag sög ner den senaste subversionen fungerade det. Det tål att experimenteras innan det fungerar.
    Tack för svar, ska testa under eftermiddagen, vilken oscam kör du?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss