Resultat 1 till 10 av 103

Ämne: Via + dreambox

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    hej,
    har fått igång viasat+CD på min dm7020,jag kör med OSCam på den. men vet inte vilken cam jag ska lägga in på klient boxarna??? har försökt med mgcamd1.35a menutan resultat. någon som vet hur och vilken jag ska lägga in.
    tack på förhand.
    klient box

Jag kör med mgcamd 1.35a i min klient. Bytte från 1.30d och kanalbytena blev mycket rappare i min dm800.

Citat Ursprungligen postat av notto Visa inlägg
    hej,
    har fått igång viasat+CD på min dm7020,jag kör med OSCam på den. men vet inte vilken cam jag ska lägga in på klient boxarna??? har försökt med mgcamd1.35a menutan resultat. någon som vet hur och vilken jag ska lägga in.
    tack på förhand.
    klient box

tack ska testa det efter skidskyttet

får ingen bild på klienterna, jag kör med 1.35a på klienterna men vet inte vad jag ska köra för cam eller cams på servern. innan hade jag MgCamd1.35a/NewCS1.67 och dom filerna ligger kvar men har lagt in oscam1.00 och filerna på var/tuxbox/config, där inne ligger också min newcs.xml fil. när jag startar oscam då unkar allt kanon på servern men ingen bild på klienterna?????
    har någon en aning vad som jag gör fel??

vilken eller vilka cams ska jag köra med på servern

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss