hur funkar texten för dig r1y2 ?
har du konstiga åäö ochså?
borde väl funka samma på alla db om man laddar ner ett textprogram
hur funkar texten för dig r1y2 ?
har du konstiga åäö ochså?
borde väl funka samma på alla db om man laddar ner ett textprogram
Vad är det för SSL i DM500HD? Möjligen SSL80F? Någon som vet?
Senast redigerad av Stickan den 2011-05-09 klockan 17:49.
Jag fick ett paket från Posten idag, beställt den 2 maj. Innehållande en DM500HD fråbn MyDalle. Den är utrustad med Newnigma2 och fungerar lika bra som min original 500HD. Textning funkar som normalt. Auto med 2sub på SD-kanaler och manuellt val för HD-kanaler. Inga problem med åäö (eller tull/post). Positivt överraskad!
Däremot så skall man nog inte ladda in någon annan img innan det kommer upp en sådan på MyDalles downloads.
Någon timme senare......................
Efter att ha lagt in en recviderad kanallista, startar boxen upp med startbild, men sedan står den bara och blinkar med röd diod. Lagom kul.....
Undrar om jag vågar lägga in en Ferari PLI.
Senast redigerad av Stickan den 2011-05-10 klockan 21:28. Anledning: Bpxen lagt av.
Jag försökte ladda Newnigma via web men det gick inte. DreamUp fixade dock det, så nu rullar det på som det skall.
Vidare kan jag rapportera att det finns en USB-anslutning på baksidan för inkoppling av USB-minne etc.![]()
Senast redigerad av Stickan den 2011-05-11 klockan 08:33.
Stickan vad fick du betala i frakt från mydalle?
ser du nån skillnad på bilden jämfört med din original 500HD? kanske lite svårt att jämföra
om man inte har 2 tv jämte varandra..
Sub-Total : US$248.80
EUEXP: US$35.90
Grand Total : US$284.70
Och då leverades boxen hem till dörren. Tyvärr var jag inte hemma just då så jag fick hämta den hos Posten Företagspakt. Men ingen extra kostnad, endast det som jag betalt till MyDalle.![]()
Beställer du en DM 500HD från denna sida så blir total priset 1 789,23 SEK
http://www.hdtvdreambox.com/products...box-500HD.html
Raspberry Pi /Smargo+ reader
Oscam server
MOVISTAR+ Premium Extra
Canal Digital Familjepaketet
Vu+ Duo2 och Vu+ Solo2
Toroidal 90-30W-1W-13E-16E-19,2E-23,5E-28,5E[/h]
Tja vinsten kanske inte blir så stor(40kr) men jag garantera dig att dem skickar boxen. Jag känner ett antal personer som har beställt därifrån. Det har aldrig varit några problem. Om du läser på mydalles sida så står följande......Do update any new Image on the box.until we release the Image .
Tittar du på min sida så finns det en länk med ett antal images. Det jag dock ville upplysa om var att det fanns alternativ men i slutändan bestämmer var man vart han vill handla ifrån.
Raspberry Pi /Smargo+ reader
Oscam server
MOVISTAR+ Premium Extra
Canal Digital Familjepaketet
Vu+ Duo2 och Vu+ Solo2
Toroidal 90-30W-1W-13E-16E-19,2E-23,5E-28,5E[/h]
Den 500HD som jag köpte från MyDalle klarar även övriga Ferrari images utan problem. Det går även att köra Barry Allen på USB-minne om man vill köra multiboot.