Jag bor på västkusten så här blåser ju ganska mycket, båste 13 m/s igår och regna och då var det störningar till och från , ganska ofta egentligen. Min parabol är 72x84, tror inte det har med maströret att göra då det sitter stabilt. Då har han slarvat mao? Signalen på Thor står på 90% medans astra 4a står på 100%.