Resultat 1 till 10 av 50

Ämne: Raspberry Pi

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Tackad
    16 gånger
    jaja...att man inte vill är ju också en anledning...

Medlem
    Reg.datum
    Aug 2007
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av jajko Visa inlägg
    jaja...att man inte vill är ju också en anledning...
    Hör väll inte riktigt hit, Jag frågar ju tex inte varför du inte har en vit istället för en grön bil. Skulle jag vilja ha hjälp med oscam skulle jag frågat om den, Men nu frågar jag om newcs. Och frågan ä ju rätt intressant efter som samma config funkar i annan dator än Raspberry pi + att exakt samma funkar med visat

Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Tackad
    16 gånger
    ett tips...lägg undan den dryga attityden om du vill ha hjälp...
    jag vill hela tiden lära mig mer och frågade vänligt om jag missat nåt beträffande newcs som gör att du/andra väljer den framför nåt annat...
    istället för att upplysa mig om en enda fördel får man till svar att du inte VILL använda oscam....?

jag tycker inte min senaste replik är speciellt konstig då......den är till och med självklar...eller hur?

Medlem
    Reg.datum
    Aug 2007
    Tackad
    2 gånger
    En sak är säker, Dryg är jag inte.Men blir lite less om jag inte får fråga om det jag vill, Jag har kört det mesta inom servrar. Men det jag vill ha reda på är varför inte det inte går det jag skrev en hel del trådar tidigare, Skulle jag vilja ha reda om Oscam skulle jag frågat det.Den som är dryg är så fall du som mal om Oscam, Kört igång några oscam servrar så det är inga problem. Fördelen med newcs är i så fall att den funkar oftast rakt av utan krångel. Vilket det lättare blir med Oscam med Just raspberry pi. Om man nu har visat med gul eller blå pil så är man ju tvingad i stort sett till OsCAm. .Men nu är det ju svårt för folk att svara på min fråga för alla mot frågor som blivet i mellan från början till hit...
    Senast redigerad av peppes den 2013-03-12 klockan 17:31.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss