Men sabbar jag inte hela pluginet om jag ändrar namn på den iom att jag använder boxen som kortserver och har klienter som ansluter. Därför jag använder pluginet för attha koll på dem att de ansluter och funkar som de skall...
Så det är bara byta kanal popupen jag vill bli av med
Tror inte att du förstår vad jag menar...
Finns ett plugin som heter "cccam info" detta plugin gör att jag kan ha koll på klienter iom att min box funkar som en server... men detta plugin har även ett inbyggt ecm viewer som poppar upp när man byter kanal. För mej är den baren helt ointresant först o främst för att pli har en egen ecmviewer... och för mej så sitter korten redan i boxen (3 st. viasat, cd som är uppsagt och sky uk som jag köpte på en site som säljer lagliga abb årsvis. Man får kortet hemskickat och sedan betalar man årsvis till dem) Ett kort i boxen och 2 i usb läsare...
Kom på att jag kunde tipsa andra om hur man får laglig sky tv i sverige nu när jag nämner det
http://www.skyeurope.tv/sky-subscription-in-sweden
Bahh jag håller på och bli gråhårig på denna skiten hittar ingen info alls hur man deaktiverar poppup baren. Börjar tro att det inte är möjligt om man använder sej av pluginet. Tycker det är riktigt dåligt att det inte finns någon info om det...
@Kammaflaje,
Hos mig (Black Hole 2.0.7) så är det meny/installation/system/ecminfo. Bocka av vis show ecm info....Borta!!!
Vu+ Duo2 - OpenBlackHole 0.1.0
CloudboxIbox II plus
Openelec - WetekPlay
Skybox F5s
DM600pvr - Barry Allen (6 images)
Oscam & CCcam 2.2.1
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - -
5.0/0.8/4.8/7.0/13.0/16.0/19.2/23.5/28.2
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Samsung UE65-JU7505 & LG-50 PS8000 & LG-42 PC1RR
Sökvägen var lite annorlunda i pli men det funkade susen tack så mycket har sökt i timmar efter info på hur man tar bort det.
Än en gång tack.
Sökvägen i pli. Menu/inställningar/system/ecm info
Använder skin metrixhd.