Jättefin Ibrahim! Skulle gärna lagt in den själv. Har i o f s PLi på både mina DM500 och DM7020, men i dessa är det Enigma 1. Min DM800SE har Enigma 2, men den har inte PLi utan en iCVS-image. :-(
Jättefin Ibrahim! Skulle gärna lagt in den själv. Har i o f s PLi på både mina DM500 och DM7020, men i dessa är det Enigma 1. Min DM800SE har Enigma 2, men den har inte PLi utan en iCVS-image. :-(
Ha der så bra!
Carl Hamilton: "Stress - vi har för mycket att tänka på eller för litet att tänka med."
Dreamboxar, VU+Zero plus några boxar för IPTV
Paraboler: 1 parabol för Thor och Sirius och 1 parabol Hotbird + Astra 19,2E
Det bara råkade bli så. När min DM800SE var rätt ny så strulade det till sig, så det var den image som jag till slut fick det att funka med, efter tips från Sat Universe forum. Sedan gick boxens mini-USB port sönder och i samband med det blev det dessutom fel på displayen, så den är sedan dess helt svart - och med en svart display törs jag inte ge mig på att ens försöka byta image. Så det är lite speciella omständigheter bakom ...
Ha der så bra!
Carl Hamilton: "Stress - vi har för mycket att tänka på eller för litet att tänka med."
Tack Ibrahim! Den med äppelblom, atmTbRO.jpg
Ha der så bra!
http://i.imgur.com/ab3mwVq.jpg
http://i.imgur.com/Oh58uZC.jpg
Hoppas du gillar den
Tack, det där ser riktigt bra ut!
PS: Vill bara gå in och vidimera att den nya boot logon nu är på plats, utan problem ...
Senast redigerad av Hexantrop den 2014-03-30 klockan 12:41.
Ha der så bra!