Vilken användarnamn kom det pm'et ifrån Rags32? Mest om det är något gammalt konto som ligger kvar som inte blivit rensat än. För nya medlemmar ska inte kunna skicka pm eller posta något innan vi godkänt dessa.
Vilken användarnamn kom det pm'et ifrån Rags32? Mest om det är något gammalt konto som ligger kvar som inte blivit rensat än. För nya medlemmar ska inte kunna skicka pm eller posta något innan vi godkänt dessa.
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Är det bara jag som inte har fått något pm ?
Carpe Diem
Får ni spam i PM så använd rapportfunktionen om det går. Annars kan ni vidarebefordra PM:et till nån av oss mods så kan vi kolla vilket användarkonto som ligger bakom och stänga av det.
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
Stängde just av användaren nzmsiwi som skickat spam via PM. Den användaren är registrerad idag så tydligen går det att komma runt vårt filter på något sätt...
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
atomized, jag tror det mest effektiva är att låta alla användare här skicka PM till dig, eller att du själv bara stänger av dessa användare som postar om dessa payservrar, ta inte bort användaren utan bara stäng av kontot. På de sättet borde e-mailen som man använde för att registrera med låsas.
Många sajter kräver ju att när man skapar konto så ska man ha en fungerande e-mail, då gör man det lite jobbigt för honom om man bara stänger ute kontot genom att ändra lösen eller liknande, så att ju fler konton han skapar desto fler e-mail adresser låser han upp i systemet. Har man domän så hindrar det ju inte honom som person.Men det skapar ju mer jobb för honom.
Sedan kan man ju börja leta upp vad han använder för IP-range och blocka detta, om han sedan börjar köra via VPN osv bara blocka det också, till slut lär han tröttna.