Resultat 1 till 10 av 17

Ämne: Black Box Pro för iOS

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Seniormedlem CharlieX77s avatar
    Reg.datum
    Feb 2007
    Inlägg
    482
    Tackad
    11 gånger
    Kan inte hjälpa dig med Blackbox appen men vill istället tipsa om VU+ Player appen, kör den på ipad och det funkar klockrent både från DM box och VU+ box!

    Finns en app som heter VU+ Player HD också men det verkar kräva att boxen är VU också? så jag kör den utan HD i namnet men kan streama HD kanaler utan större bekymmer, dessa är dessutom gratis
    Om du inte kan laga skiten med bruntape så är det inte trasigt

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av CharlieX77 Visa inlägg
    Kan inte hjälpa dig med Blackbox appen men vill istället tipsa om VU+ Player appen, kör den på ipad och det funkar klockrent både från DM box och VU+ box!

    Finns en app som heter VU+ Player HD också men det verkar kräva att boxen är VU också? så jag kör den utan HD i namnet men kan streama HD kanaler utan större bekymmer, dessa är dessutom gratis
    Den appen hittar inte heller boxen så verkar inte vara något fel på apparna utan säkert någon inställning i boxen som jag inte vet vad.... Men tack för tipset iaf

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2013
    Inlägg
    714
    Tackad
    34 gånger
    Vad duktig du är att berätta vad du har för grejer
    Om du har PC m windows vad händer då om du trycker på streamikonen i web i/f ???

    här fungerar det -->
    osd.JPG

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av nyburgare Visa inlägg
    Vad duktig du är att berätta vad du har för grejer
    Om du har PC m windows vad händer då om du trycker på streamikonen i web i/f ???

    här fungerar det -->
    osd.JPG
    Jag sitter med en dm600 pvr som har enigma 1. Samt en mac med iDreamX som funkar klockrent men att få det att fungera med appar verkar vara överkurs för en lirare som mig.

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2013
    Inlägg
    714
    Tackad
    34 gånger
    känner de dära apparna till de gamla streamportarna ???
    (finns 2 olika förekommande använda portar beroende på image och inställningar och nu 8001 (&8002))
    Har tyvärr ingen E1 att prova med............

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av nyburgare Visa inlägg
    känner de dära apparna till de gamla streamportarna ???
    (finns 2 olika förekommande använda portar beroende på image och inställningar och nu 8001 (&8002))
    Har tyvärr ingen E1 att prova med............
    Provade ändra det också i appen men inget bättre resultat om man säger så.... får väl helt enkelt lägga ner det.....hahaha

  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2013
    Inlägg
    714
    Tackad
    34 gånger
    provat alla 3??
    31399, 8001, 31344

Liknande ämnen

  1. Intressant om black hole
    Av Satjoey i forum Vu+
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2014-12-30, 23:08
  2. Black gold 36xx
    Av joxen i forum Linux
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-09-23, 08:31
  3. Black Hole?
    Av Henke100 i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-09, 13:43
  4. Moduler , RED & BLACk
    Av trollhattan i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-01, 20:10
  5. Black X-Mas!!!
    Av Metroman i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-04, 19:25

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss