Och den sitter i en DM 8000! Om det fungerar med en med en Sunrey triple tuner med T2 så ska jag damma av min gamla DM 8000!
Och den sitter i en DM 8000! Om det fungerar med en med en Sunrey triple tuner med T2 så ska jag damma av min gamla DM 8000!
Spännande, vet någon om den fungerar med en boxer CI+ och en alex1 eller 2 och kommer den då att kunna användas för övriga Bxxer HD kanaler i en DM8000 eller annan större dreambxx med ci slot.
Hmm, funderar vidare kanske finns det möjlighet att köra tex lincardEmu i DM8000án och köra ett season interface via serieporten och stoppa kortet i Bxxer CI+ . Allt i ett vore kul.
Senast redigerad av piphalu den 2015-12-04 klockan 17:10.
Hej!
Jag vet att HD-kanalerna funkar med en Alex i en boxer box.
Lincardemu däremot, saknar något för att HD-kanalerna ska hoppa igång, där måste vidareutveckling till.
Men, som sagt det vore intressant att veta om HD-kanalerna funkar i DM8000 med boxer-CA-modul + kort/Alex
har beställt en triple tuner, återkommer om det funkar med en alex2.
Har i kollat detta topic
:-)
http://www.comhit.net/showthread.php...823#post236823
Hur ser man skillnad på en trippel tuner som är dvb-S2/C/T2 och en som är dvb-S2/C/T ??
Står bara Sunray Sunshine
Sunray-SR4T
R4-13031461G
made in china
på den
och HI0003 REV:M på baksidan på den
Har fått den att fungera på både S2 och T men hittar bara T muxar på den, inga T2. På sat hittas allt