Resultat 1 till 10 av 281

Ämne: Teknikomläggning Viasat

Trådad visning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Citat Ursprungligen postat av DennisOlof Visa inlägg
    maxxar, beror helt på vilka boxar som Viasat kommer tillåta att du "pairar" ditt kort emot. Klart är väl att många av dom äldre
    boxarna kommer ryka, samt att man även byter ut vissa kortserier osv.

Om man tvingas till nytt kort, nya boxar osv vet jag inget om. Men det är väl något Viasat bör informera kunderna om på
    hemsidan eller vad som nu gäller. Blir ju lite svårt annars att beställa ny box i tid osv eller ?
    Jag har ju som sagt en Viasat HD box liggande som jag kommit över, har ju kortet parirat med gamla SD PACE boxen.
    Men Viasat vill att jag betalar för en ny box vilket jag inte har någon lust med eftersom jag kommer att avsluta Viasat så småningom.
    Så tanken var att bara flytta in 090F kortet i Via HD boxen o köra på tills avslut.

Men får kolla med dom om det bara går att bara få ett nytt kort isf utan ny box
    Senast redigerad av maxxar den 2018-02-22 klockan 12:02.

Liknande ämnen

1. Svar: 15
    Senaste inlägg: 2014-02-09, 16:15
  2. Svar: 608
    Senaste inlägg: 2014-02-03, 12:50
  3. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-10-22, 17:10
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-05-02, 19:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss