Skrev inte att det var billigt. För att slippa klättra på taket hade jag lätt betalat det dubbla.
Senast redigerad av ArneBajse den 2021-10-02 klockan 13:38.
Vu+ uno 4k se, Octagon sf8008 4K.
@lunarrunar, jasså säger du det. Kan det skilja så pass mycket med fooprint. Intressant då kanske det på sikt
är värt ett försök att leka lite med parabolen och se om det funkar. Om inget annat så borde man enklare
kunna sälja den om man inte vill ha den själv, om man vet att det funkar.
Annars är denna intressant.
https://www.britbox.com/
Skapad av BBC och ITV, testade med VPN och det funkar men man måste betala. Det var inte så farligt
dyrt och det som hänt för min egen del de senaste åren är ju att streaming har tagit över mer och mer
vilket innebär att jag inte tittar så mycket på TV längre annat än att slö titta. Så egentligen är inte
28.8 så intressant när man ändå kan titta på det som är intressant via streaming.
Få se vad som händer.
Beror på.
Är inte någon ideal lösning.
Men en kompis till mig vred jag en Viasat miniparabol just mot Astra.
Men det här var nästan 20år sedan eller den vevan Viasat bytte kryptering.
Då rullade det ganska fint in. Men som sagt var inga HD kanaler och fungerade mindre bra i regn. Däremot har ju du din wok inomhus så då borde inte regn störa.
Förstår att du vill ha en mini. Den syns knappt och ingen klagade på min vän heller även om parabol var förbjudet. Den är så liten så den syns knappt.
Openpli 9.1 VU+Solo2
Openpli 7.2 VU+Duo
Openpli 7.2 VU+Uno
Openpli 7.2 VU+Uno
Openpli 7.2 VU+Uno
Android 7 KII Pro (DVB-S2, DVB-T2)
Android 7 KIII Pro (DVB-S2, DVB-T2)
Gibertini 1.2M (28.2E)
Torroidal 90cm (5W), (1W), (5E), (13E), (19E)
Marksända kanaler från Svenska Kalix och Finska Tervola masten.
Jodå, precis så det fungerar. Det är precis som vilka radiosignaler som helst. Det här märks förvisso mindre ju närmare man kommer ekvatorn. Jag tittar också mest på streamat numera, men vill främst plocka in radiokanalerna på 28.2Ö då kvaliteten är så mycket bättre än i radiostreamarna på nätet. Där slår satelliten dem kvalitetsmässigt med hästlängder.
Har inte flyttat ännu. Får se om ett par veckor hur det går. (ang 35 cm och Astra 19).
Vu+Ultimo 4K DM900uhd DM920uhd DM7080HD
Du ska ha en sådan den är inte större än en 35 parabol och motsvarar 60 cm parabol
https://m3.idg.se/2.1022/1.599345/ca...anar-parabolen
Gigablue UHD Quad 4K
VU+ Solo2.
Openpli 8.1
Oscam, Oscam-emu
parabol 90 med motor
parabol 75 fast