Sök:

Tagg: skin

Sidan 1 av 2 1 2

Sök: Sökningen tog 0.12 sekunder.

  1. vu+ skinns

    Startad av rowessel, 2017-04-17 13:43
    kan, man, meny, skin, tuner, vu+
    • Svar: 0
    • Visningar: 10 169
    Senaste inlägg: 2017-04-17 13:43
    av rowessel  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  2. Picon på frontdisplayen

    Startad av talvis, 2017-01-24 08:36
    • Svar: 13
    • Visningar: 27 029
    Senaste inlägg: 2017-01-27 08:41
    av talvis  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. Display - texten ligger lågt

    Startad av Stickan, 2016-07-02 11:07
    • Svar: 14
    • Visningar: 15 311
    Senaste inlägg: 2016-07-12 08:40
    av Stickan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. hobbit32 och openpli

    Startad av Axon, 2016-03-21 19:59
    boxar, den, det, ett, finns, för, hit, hitta, image, jag, mycket, någon, och, openpl, openpli, pli, skin, som, vu+
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 887
    Senaste inlägg: 2016-03-21 19:59
    av Axon  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  5. Hur ta bort gul text kanallista newnigma2

    Startad av matsberg, 2015-11-05 12:18
    annat, bort, ett, får, gul, hur, kanallista, kanallistan, man, newnigma, newnigma2, program, skin, som, text
    • Svar: 1
    • Visningar: 9 775
    Senaste inlägg: 2015-11-05 16:13
    av nicolito  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Black Hole 2.1.3 Universal Meoboot‏

    Startad av maur, 2014-11-17 15:00
    black, blackhole, box, boxen, den, det, eller, full, för, inte, jag, kör, module, när, openpli, pli, sen, skin, skins, som, startar, support, var, version, webif
    • Svar: 6
    • Visningar: 17 246
    Senaste inlägg: 2014-12-09 15:14
    av nyburgare  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  7. Skin

    Startad av sgraned, 2014-10-17 17:56
    800se, blackhole, bra, cool tv guide, det, dreambox, dubbla, epg, ett, förklara, köp, kör, med, men, något, nån, och, pli, skillnaden, skin, solo, som, tag, vu+, vu+ solo
    • Svar: 4
    • Visningar: 14 344
    Senaste inlägg: 2014-10-20 20:52
    av MrPotatoHead  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

    • Svar: 28
    • Visningar: 33 862
    Senaste inlägg: 2014-08-03 23:22
    av halfhalf  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Ändra skärmstorlek dm800hd

    Startad av lillen83, 2014-05-11 13:29
    auto, boxe, boxen, dm800hd, dvi, full, har, hdmi, hej, inge, ingen, jag, man, med, någon, och, olika, openpli, org, pli, samt, skin, vill, vill ha, ändra
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 771
    Senaste inlägg: 2014-05-11 13:29
    av lillen83  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. Skin Vu+Solo2

    Startad av Tjalle001, 2014-05-02 16:39
    4.0, bra, den, har, jag, kör, men, någon, något, openpli, openpli 4, pli, skin, skulle, solo, solo2, som
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 299
    Senaste inlägg: 2014-05-02 16:39
    av Tjalle001  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  10. [LÖST] oled picon

    Startad av wax78, 2014-03-28 22:19
    angående, bara, bilden, blir, bort, boxe, boxen, det, displayen, fel, får, har, hur, lite, liten, min, någon, och, oled, picon, picons, samtidigt, skin, som, tvn
    • Svar: 0
    • Visningar: 12 609
    Senaste inlägg: 2014-03-28 22:19
    av wax78  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. mjuvaruhantering

    Startad av segemyhr, 2014-03-25 13:16
    att, den, det, eller, fel, fil, file, ftp, för, gör, inget, install, installera, inte, kan, lägga, mappen, men, något, när, skin, telnet, till, user, vilken
    • Svar: 6
    • Visningar: 8 181
    Senaste inlägg: 2014-03-25 15:59
    av segemyhr  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. Skin till TSimage?

    Startad av Hallon, 2014-03-23 09:08
    att, bra, byta, det, ett, favoritlista, går, har, hur, inte, jag, komma, kör, lista, listan, länge, man, men, någon, något, program, samt, skin, som, till
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 253
    Senaste inlägg: 2014-03-23 10:10
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. hur installera skin i dreambox openpli ?

    Startad av OKAENRIQUE, 2013-03-01 19:01
    800, att, boxe, dreambox, dreambox 800, dreambox 800 se, finns, har, hej, hit, hitta, hur, installera, installerat, inte, jag, massa, med, men, openpli, pli, plugin, server, skin, skins, som, usb
    • Svar: 14
    • Visningar: 14 150
    Senaste inlägg: 2014-03-22 06:22
    av segemyhr  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. bytte skin i openpli 2.1

    Startad av segemyhr, 2014-03-20 16:52
    bara, behöver, bort, boxe, boxen, den, enigma, enigma2, ftp, gör, http, inte, kommer, ladda, mycket, och, pli, root, share, skin, som, tack
    • Svar: 4
    • Visningar: 6 162
    Senaste inlägg: 2014-03-20 18:27
    av segemyhr  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. Ändra datumformat

    Startad av Chelsea64, 2014-03-10 20:04
    blir, datum datumformat tid, det, duo, epg, för, har, hej, hit, hjälp, hur, inte, lite, man, med, något, och, openpli, openpli 4, pli, skin, skulle, som, svensk, trött, upp, vu+ duo, vu+ duo2
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 522
    Senaste inlägg: 2014-03-11 18:09
    av Chelsea64  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  16. [LÖST] Bytte skin = utan menyval?

    Startad av pethor, 2014-03-08 09:35
    alla, annan, bilden, boxen, det, eller, försvann, händer, inga, inställningar, inte, kommer, kör, man, med, menyn, något, när, och, openpli, pli, skin, som, upp, utan
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 233
    Senaste inlägg: 2014-03-08 09:52
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  17. Vilket skin använder du?

    Startad av trozen, 2014-02-12 19:40
    100, det, dreambox, från, full, för, image, jag, min, newnigma, newnigma2, openpli, pli, samma, skin
    • Svar: 5
    • Visningar: 5 244
    Senaste inlägg: 2014-02-17 18:36
    av shalle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. OpenPli-skin till vu+duo2

    Startad av golfbotte, 2013-12-03 18:41
    att, cam, den, det, duo, ett, finns, får, har, jag, ladda, lite, men, mig, mycket, ner, och, openpli, pli, senaste, skin, som, till, vad, vilken
    • Svar: 0
    • Visningar: 12 769
    Senaste inlägg: 2013-12-03 18:41
    av golfbotte  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  19. Fråga ang Dm800HD se A8P dvb-s2

    Startad av lillen83, 2013-11-07 03:51
    4.0, att, box, bra, den, det, dm800hd, dvb, ett, flasha, fråga, för, har, images, jag, kan, kortet, lägga, med, openpli, pli, skin, som, tips, tänkte
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 836
    Senaste inlägg: 2013-11-07 10:32
    av andypeggy  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. Hur byter du skins?

    Startad av Robe12, 2013-09-16 21:28
    använda, att, den, dina, ett, grön, har, hej, hur, inställningar, inte, med, meny, ner, och, openpli, openpli 3.0, pli, plugins, problem, sen, skin, skins, skins hjälp byta, tar, utseende
    • Svar: 5
    • Visningar: 7 421
    Senaste inlägg: 2013-09-20 11:31
    av Robe12  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. EPG med andra knappar...

    Startad av Nightride, 2013-09-15 09:38
    boxer, bra, den, det, epg, ett, för, har, hej, hit, inge, ingen, inget, man, med, måste, något, och, röd, skin, skulle, som, till, tips, ändra
    • Svar: 4
    • Visningar: 4 041
    Senaste inlägg: 2013-09-17 22:00
    av Nightride  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  22. [LÖST] Vilken image/skin är detta?

    Startad av bulle, 2013-08-18 14:54
    • Svar: 11
    • Visningar: 10 996
    Senaste inlägg: 2013-08-19 07:00
    av Bogdan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  23. Picon till openpli ?

    Startad av OKAENRIQUE, 2013-03-04 21:23
    800, 800 hd, astra, bird, bra, fler, fungerar, fungerar inte, för, har, hej, hotbird, inte, med, men, meny, mina, och, openpli, picon, pli, skin, tack, thor, till, usb
    • Svar: 6
    • Visningar: 6 364
    Senaste inlägg: 2013-03-08 16:22
    av Stefan60  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  24. Undertexter - vertikalt mellanrum

    Startad av tobbelobbe69, 2013-02-24 19:17
    att, bara, display, externa, har, image, inte, jag, lt6, med, newnigma, och, pli, position, skin, som, subs, subtitle, till, två, undertexter, var, ver, xml
    • Svar: 2
    • Visningar: 6 555
    Senaste inlägg: 2013-02-25 10:14
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 1 till 25 av 45
Sidan 1 av 2 1 2
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss