Sök:

Tagg: installera

Sidan 18 av 19 FörstaFörsta 15 16 17 18 19

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 4 minut(er) sedan.

  1. inspelning till usb minne

    Startad av el_popo, 2012-10-10 19:41
    det, dm500, dm500hd, dreamboxen, finns, för, går, hej, ingen, inspelning, installera, jag, linux, med, nas, newnigma2, och, sata, spela in, till, trött, usb, usb minne, ver
    • Svar: 2
    • Visningar: 27 578
    Senaste inlägg: 2012-11-01 04:40
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. Montering av hårddisk i Dreambox 800HD

    Startad av Labanlaban, 2010-01-03 22:22
    andra, boxe, bra, chassi, det, dina, eller, ett, fläkt, för, har, hårddisk, installera, inte, jag, kör, lite, med, meny, och, problem., samt, som, ssd, svårt att hitta, sökväg, till, tips, usb
    • Svar: 10
    • Visningar: 36 129
    Senaste inlägg: 2012-10-30 08:54
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. [LÖST] Boota 7020hd

    Startad av turbo_larsson, 2012-10-27 09:40
    adress, bort, boxe, boxen, den, fel, flasha, flytta, forum, gör, har, helt, hur, image, inge, ingen, installera, inte, jag, kabel, man, med, min, och, sig, skulle, tar
    • Svar: 3
    • Visningar: 3 952
    Senaste inlägg: 2012-10-27 14:18
    av turbo_larsson  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 3
    • Visningar: 4 011
    Senaste inlägg: 2012-10-26 18:02
    av joxen  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  4. Emu till 7020/GP 4.7 ?

    Startad av nyfiken, 2012-10-25 12:17
    7020, alla, att, boxe, det, finns, funkar, för, guide, går, image, inge, inget, installation, installera, installerad, inte, med, men, någon, och, till, tips
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 680
    Senaste inlägg: 2012-10-26 08:04
    av nyfiken  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. Skydda trafiken från insyn

    Startad av nauleem, 2012-10-02 06:32
    ansluta, box, boxe, csp, den, det, duo, finns, från, funkar, har, hjälp, installera, inte, jag, klient, lan, med, min, mobil, openpli, openvpn, sig, som, säkerhet, till, ubuntu, vpn, vu+ duo, över
    • Svar: 14
    • Visningar: 34 327
    Senaste inlägg: 2012-10-23 21:51
    av pojken  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  6. [LÖST] VIlken softcam tilll nyinstallerad DM800se?

    Startad av Raskus, 2012-10-07 18:24
    100, 35a, alla, boxe, cam, den, det, finns, forum, har, hej, ingen, installera, jag, klon, med, mgcamd, mg_cfg, min, newcs, och, openpli, server, softcam, tilll, vad, vilken, välja
    • Svar: 10
    • Visningar: 8 670
    Senaste inlägg: 2012-10-20 00:44
    av mattheo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. [LÖST] TS panel 6.3

    Startad av falken1989, 2012-10-19 11:09
    annan, det, dm800, dm8000, eller, finns, för, image, installera, inte, någon, och, panel, som
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 572
    Senaste inlägg: 2012-10-19 11:09
    av falken1989  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Installations problem motor på DB 800 Clone.

    Startad av wizz, 2012-10-18 09:09
    800, alla, att, blir, boxe, bra, börja, clone, den, det, fel, fjärren, för, första, går, hit, http, installera, jag, lägga, men, motor, något, problem, skall, slå, som
    • Svar: 8
    • Visningar: 6 190
    Senaste inlägg: 2012-10-19 07:48
    av wizz  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. Byta boot loader på clone?

    Startad av wizz, 2012-10-16 09:08
    84b, att, boot, boxe, boxen, byta, clone, det, från, för, guide, hit, hittar, image, installera, inte, man, med, men, min, och, olika, secondstage, sim, tar, till, uppstart, var, vill
    • Svar: 8
    • Visningar: 8 297
    Senaste inlägg: 2012-10-16 13:23
    av wizz  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. Ingen text på dreambox 500

    Startad av Sara_sve_swe, 2012-10-14 17:54
    500, att, boxe, det, dreambox, dreambox 500, eller, ett, fungerar, för, hjälp, inge, ingen, ingen text på dm 500, installera, inställning, inte, jag, meny, någon, och, plugin, som, tag, text, till, viasat
    • Svar: 12
    • Visningar: 14 519
    Senaste inlägg: 2012-10-15 19:40
    av Sara_sve_swe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. Dreambox crash

    Startad av Kammaflaje, 2012-10-15 15:05
    110, 1720, 360, 800, 84b, automount, boxe, bra, bytes, det, dm500hd, dreambox, dvb, efter, eller, fel, för, http, image, installera, inte, jag, och, openpli, plugin, problem, rev, secondstage, sky, sökning, webif, xml
    • Svar: 5
    • Visningar: 8 114
    Senaste inlägg: 2012-10-15 18:17
    av Kammaflaje  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. Iptv

    Startad av jobr, 2012-10-14 21:54
    bara, box, den, det, dreambox, eller, extra, forum, för, har, hur, installera, iptv, jag, kanaler, köpa, köra, lite, man, mot, och, som, startar, till, tuners, webinterface
    • Svar: 1
    • Visningar: 19 898
    Senaste inlägg: 2012-10-14 23:02
    av Leatherface  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. plugins - webinterface

    Startad av amZor_, 2012-10-07 18:23
    alla, blir, bort, boxe, boxen, dator, datorn, det, får, för, går, har, hej, igen, installera, kan, lite, med, när, och, plugins, problem, uppdatera, vill, webinterface, öppna
    • Svar: 0
    • Visningar: 2 691
    Senaste inlägg: 2012-10-07 18:23
    av amZor_  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 27
    • Visningar: 29 969
    Senaste inlägg: 2012-10-04 11:58
    av wizz  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. oscam 1.20-unstable_svn build "5882

    Startad av makke86, 2012-10-03 18:36
    adress, alla, ansluta, box, boxer, dator, datorn, den, dm800hd, ett, fungerar, får, har, hej, inga, installera, inte, kanaler, kortläsare, något, och, oscam, server, som, till
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 223
    Senaste inlägg: 2012-10-03 20:30
    av AnKaN  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. Lite frågor om setup för cardsharing

    Startad av Comploha, 2012-09-27 18:52
    behöver, boxe, cardsharing, comhem, den, det, dm500, dreambox, ett, finns, frågor, från, för, har, hej, hjälp, idag, installera, kanaler, med, meny, min, och, server, skall, som, vad
    • Svar: 13
    • Visningar: 11 621
    Senaste inlägg: 2012-10-01 20:28
    av Minime  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. DB 800hd se flashproblem

    Startad av Hugleik, 2012-09-27 10:08
    110, 500hd, 800hd, 800hd se, annan, black, box, boxe, boxen, börja, den, det, dm800 hd, dm800 hd se, dreambox, ett, flasha, från, får, har, hdd, image, installera, inte, med, och, problem, som, till, vilken
    • Svar: 11
    • Visningar: 9 484
    Senaste inlägg: 2012-09-30 19:39
    av lonn2se  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. e1-softcamaddons40.tar.bz2

    Startad av pojken, 2012-09-24 19:16
    alla, att, blå, box, det, dm600, fil, finns, fjärrkontroll, ifrån, inge, inget, installera, inte, ladda, med, nytt, packa, panel, sista, starta, startar, säger, tar, upp
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 373
    Senaste inlägg: 2012-09-27 01:03
    av Pimmp  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 15
    • Visningar: 24 641
    Senaste inlägg: 2012-09-23 22:04
    av Leatherface  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Dreambox & parabol installation i Malmö

    Startad av salonica, 2012-09-22 11:55
    alla, att, behöver, dreambox, ett, installation, installera, kan, mig, mot, någon, och, parabol, som
    • Svar: 2
    • Visningar: 6 514
    Senaste inlägg: 2012-09-23 17:33
    av majstor  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. Dreambox 500HD kraschar vid uppstart

    Startad av robert1, 2012-09-19 07:43
    • Svar: 22
    • Visningar: 18 407
    Senaste inlägg: 2012-09-21 08:51
    av robert1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. mpeg2 stöd för raspberrypi :)

    Startad av joxen, 2012-09-13 14:55
    att, beställa, funkar, för, http, installera, mpeg2, och, org
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 348
    Senaste inlägg: 2012-09-17 19:43
    av PSGandalf  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

  21. [LÖST] HD-kanaler dålig mottagning?

    Startad av pettan_69, 2012-08-26 09:12
    bild, box, boxe, boxen, canal, det, duo, dålig, fungerar, för, har, hej, ingen, installera, inställning, kanaler, med, min, mot, nya, och, sig, signalen, signalstyrka, som, super, utan, vu+ duo
    • Svar: 5
    • Visningar: 18 352
    Senaste inlägg: 2012-09-17 06:32
    av nauleem  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  22. [LÖST] DM800HD-klon hänger sig...

    Startad av Wipe, 2012-08-09 17:40
    annan, boxe, bra, den, dm800hd, efter, eller, från, funkar, får, för, går, har, hänger sig, inga, installera, jag, kanaler, klon, kopiera, med, mgcamd, newcamd, och, problem, problem., sig, till
    • Svar: 16
    • Visningar: 13 538
    Senaste inlägg: 2012-09-13 14:56
    av Wipe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 426 till 450 av 469
Sidan 18 av 19 FörstaFörsta 15 16 17 18 19
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss