Sök:

Tagg: vill ha

Sidan 2 av 8 1 2 3 4 5

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 49 minut(er) sedan.

    • Svar: 4
    • Visningar: 6 597
    Senaste inlägg: 2015-08-10 10:28
    av P-son  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  1. [LÖST] Fråga angående VU+

    Startad av repoks, 2015-03-27 18:59
    4 Sidor
    1 2 3 ... 4
    det, dm600, dreambox, enigma2, fråga, full, fungerar, för, har, http, hur, hög, högt, inge, ingen, med, mellan, mgcamd, min, samma, solo, som, sökning, till, vad, vill ha
    • Svar: 32
    • Visningar: 60 240
    Senaste inlägg: 2015-08-05 11:43
    av tobbe54  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  2. Var hittar man Smart Titanium LNB

    Startad av mickeez, 2015-07-26 14:07
    3 Sidor
    1 2 3
    bara, bra, det, ett, för, har, hit, hittar, http, inte, jag, lnb, man, något, nån, sig, smart, som, tag, tar, till, tips, var, vill, vill ha
    • Svar: 20
    • Visningar: 17 443
    Senaste inlägg: 2015-08-01 08:24
    av mickeez  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  3. Nybörjare, köra på eller avråda?

    Startad av neeko, 2015-06-21 19:10
    behöver, bra, cardsharing, den, det, duo, eller, frågor, från, fullt, funkar, får, har, ingen, installera, koder, köpa, med, nybörjare, och, parabol, server, till, viasat, vill ha, vu+ duo, vu+ duo2
    • Svar: 2
    • Visningar: 23 251
    Senaste inlägg: 2015-06-21 19:18
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  4. VU intern läsare + Via + HD

    Startad av Myrmidon, 2015-03-29 21:14
    2 Sidor
    1 2
    • Svar: 11
    • Visningar: 13 540
    Senaste inlägg: 2015-04-24 23:09
    av rodak  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

    • Svar: 3
    • Visningar: 13 814
    Senaste inlägg: 2015-03-02 06:50
    av Digisop  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. mips32el.ipk eller mipsel.ipk

    Startad av jippe, 2015-01-29 15:32
    annan, boxen, det, dm500, dm800, eller, epg, finns, från, fungerar, för, förklara, går, har, image, inte, med, och, oscam, streama, text, textning, till, utan, vill ha
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 158
    Senaste inlägg: 2015-01-29 15:32
    av jippe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Inga Plugins efter uppdatering

    Startad av Snobben04, 2015-01-25 15:28
    alla, boxen, bra, camd, den, det, efter, eller, från, fungerar, inga, inte, jag, manuell, med, mgcamd, något, och, pli, plugins, pvr, söka, uppdatering, utan, vill ha
    • Svar: 0
    • Visningar: 9 307
    Senaste inlägg: 2015-01-25 15:28
    av Snobben04  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Råd vid beställning av nytt CD kort

    Startad av LFN, 2014-12-08 17:36
    9000, beställa, beställning, box, demand, det, eller, ett, från, fungera, för, gammal, gammalt, har, inte, kort, lite, man, med, och, skulle, vid, vilken, vill, vill ha
    • Svar: 3
    • Visningar: 8 231
    Senaste inlägg: 2014-12-13 22:41
    av kenta2  Gå till det senaste inlägget
  8. Färdiga kanallistor

    Startad av skaanlj, 2014-12-03 20:24
    bara, boxe, boxen, den, det, eller, finns, för, har, http, inte, jag, kan, ladda, man, ner, någon, och, radera, sig, som, till, var, vill ha, vu+
    • Svar: 9
    • Visningar: 9 765
    Senaste inlägg: 2014-12-05 09:56
    av lonn2se  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  9. OpenElec som frontend mot MythTv

    Startad av Erik-NA, 2014-11-13 19:28
    2 Sidor
    1 2
    det, finns, fjärrkontroll, funkar, får, för, http, hårdvara, kodi, lite, man, med, mot, mottagare, mythtv, mythtvfrontend, och, openelec, pvr, raspberry, sen, som, styra, tuner, vill ha, xml
    • Svar: 12
    • Visningar: 19 532
    Senaste inlägg: 2014-11-24 06:03
    av Mixo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  10. [LÖST] Dreambox 7080

    Startad av elmek, 2014-11-23 10:07
    annan, annat, att, bara, den, det, dreambox, flasha, gör, har, inte, man, någon, något, original, som, utan, vill, vill ha, över
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 548
    Senaste inlägg: 2014-11-23 10:07
    av elmek  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. Inkopplings ider ?

    Startad av Telex, 2014-10-30 00:35
    3 Sidor
    1 2 3
    behövs, blir, boxar, boxen, canaldigital, det, dubbla, extra, finns, forum, första, huvuden, införskaffa, inte, kabel, lite, lnb, med, men, och, ström, switchar, till, tuners, viasat, vill, vill ha
    • Svar: 20
    • Visningar: 22 270
    Senaste inlägg: 2014-11-01 20:03
    av swefish  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  12. Hotkey

    Startad av Chelsea64, 2014-10-26 20:14
    cool tv guide, det, duo, epg, får, för, guide, går, hej, hotkey, info, inte, jag, länge, med, och, openpli, plugin, program, som, tips, utan, vill ha, vu+ duo, vu+ duo2, välja
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 828
    Senaste inlägg: 2014-10-26 20:14
    av Chelsea64  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  13. Någon som är bra på shell script för 3g donge

    Startad av Flaxx, 2014-10-16 14:59
    2 Sidor
    1 2
    3 g, bra, det, forum, funkar, för, har, hit, hittar, inte, kolla, kommer, med, min, någon, nät, och, script, skulle, som, tar, till, typ, upp, vill, vill ha
    • Svar: 10
    • Visningar: 26 304
    Senaste inlägg: 2014-10-18 15:41
    av nyburgare  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  14. Oscam konfiguration

    Startad av chrille82, 2014-03-18 21:51
    3 Sidor
    1 2 3
    • Svar: 24
    • Visningar: 31 318
    Senaste inlägg: 2014-10-12 19:24
    av CharlieX77  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 9
    • Visningar: 7 968
    Senaste inlägg: 2014-09-27 13:10
    av Jicarala  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. Satelliter

    Startad av Saikare, 2014-09-17 16:33
    andra, astra, bara, borde, bort, den, det, för, har, hej, http, hur, jag, kolla, lista, listan, lite, med, och, satellites, thor, vill, vill ha, xml
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 504
    Senaste inlägg: 2014-09-17 19:26
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. [LÖST] Alex2 med WiFi?

    Startad av JohFed, 2014-09-12 19:31
    2 Sidor
    1 2
    alex, alex 2, alex2, alla, blir, bra, bridge, den, det, går, har, hej, jag, kör, lite, med, någon, och, oscam, skall, som, ström, tips, trött, vill, vill ha, wifi
    • Svar: 17
    • Visningar: 20 057
    Senaste inlägg: 2014-09-16 17:09
    av _com_bort_  Gå till det senaste inlägget
    • Svar: 10
    • Visningar: 15 353
    Senaste inlägg: 2014-08-30 14:47
    av jo1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  17. Ändra skärmstorlek dm800hd

    Startad av lillen83, 2014-05-11 13:29
    auto, boxe, boxen, dm800hd, dvi, full, har, hdmi, hej, inge, ingen, jag, man, med, någon, och, olika, openpli, org, pli, samt, skin, vill, vill ha, ändra
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 782
    Senaste inlägg: 2014-05-11 13:29
    av lillen83  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Köpa Dreambox.

    Startad av whitesox, 2014-04-30 07:36
    500, 500t, att, boxer, det, dreambox, har, htc, hur, idag, kanaler, kommer, köpa, köpa dreambox, länge, med, men, mpeg4, någon, och, som, till, vill, vill ha, över
    • Svar: 9
    • Visningar: 7 992
    Senaste inlägg: 2014-05-01 01:02
    av Rags32  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. Box för comhem (ej satellit)

    Startad av kimsonite, 2014-04-14 16:19
    ansluta, att, box, comhem, dm800hd, eller, för, har, hdd, hej, inte, jag, lite, länk, med, mig, någon, och, satellit, till, tips, usb, vill, vill ha, wifi
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 622
    Senaste inlägg: 2014-04-14 17:33
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget
  20. Får man in o.8w Thor på denna

    Startad av slarver, 2014-04-07 15:26
    2 Sidor
    1 2
    • Svar: 11
    • Visningar: 32 271
    Senaste inlägg: 2014-04-12 01:26
    av Drejjmit  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  21. bygga media player

    Startad av gobble, 2014-04-07 12:43
    att, behöver, bygga, det, har, jag, kort, med, satellit, som, tips, vad, viasat, vill, vill ha
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 258
    Senaste inlägg: 2014-04-07 12:43
    av gobble  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

Resultat 26 till 50 av 180
Sidan 2 av 8 1 2 3 4 5
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss