Sök:

Tagg: uppstart

Sidan 4 av 8 1 2 3 4 5 6 7

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder.

  1. DB500HD som hänger sig

    Startad av bengthan, 2011-10-17 22:18
    annan, byta, den, det, från, fungera, fungerande, får, har, helt, hänger, hänger sig, image, inte, kanal, ljudet, man, med, något, och, sen, sig, skall, som, styra, uppstart, vilken
    • Svar: 7
    • Visningar: 7 617
    Senaste inlägg: 2012-01-17 21:49
    av bengthan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. NAS till 4 Dreamboxar

    Startad av Stenzolid, 2010-12-05 20:25
    3 Sidor
    1 2 3
    • Svar: 25
    • Visningar: 20 158
    Senaste inlägg: 2011-12-17 18:54
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. Vilken av de tre ska jag välja?

    Startad av matsmac, 2011-08-04 09:34
    6 Sidor
    1 2 3 ... 6
    500 hd, 600, addon, apple, bra, börja, dator, datorn, den, det, dvb-s, eller, extern, filmer, finns, forum, funkar inte, går, har, harmony, hur, inte, intern, jag, klienter, kompatibel, kort, kortserver, logitech, med, meny, micro, not found, något, och, openelec, oscam server, samba, search, som, till, tips, uppstart, vilken, välja, webläsare
    • Svar: 56
    • Visningar: 58 387
    Senaste inlägg: 2011-12-16 07:55
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

    • Svar: 5
    • Visningar: 72 506
    Senaste inlägg: 2011-12-12 19:21
    av maddah  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. Stationär dator Dell OptiPlex GX280

    Startad av folke, 2011-09-21 13:35
    3 Sidor
    1 2 3
    bra, börja, dator, datorn, dell optiplex gx280, det, eller, ett, fat32, felkod, fråga, frågor, går, har, ingen, inte, jag, med, min, minnesfel, minnet, nya, och, problem., search, som, starta, svart, sökning, till, uppstart, vilken
    • Svar: 21
    • Visningar: 27 240
    Senaste inlägg: 2011-12-12 07:53
    av atc232323  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

  5. Tune Failed …

    Startad av Hexantrop, 2011-11-29 17:14
    boxe, boxen, den, det, diseqc, efter, ett, finns, forum, från, gemini, har, hittar, hjälp, image, inget, inte, jag, kanaler, kinesiska, med, något, och, olika, tips, tuner, uppstart, vissa, välja
    • Svar: 0
    • Visningar: 5 088
    Senaste inlägg: 2011-11-29 17:14
    av Hexantrop  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. DVB-T2 kort som just nu finns på marknaden!

    Startad av rullram, 2011-10-07 13:05
    2 Sidor
    1 2
    den, det, drivrutin, dvb, dvb-c, dvb-t, dvb-t2, dvbt, eller, finns, för, har, http, info, inte, jag, kanal, kompilera, kort, linux, lite, manuell, mellan, och, som, sökning, till, uppstart, usb, utan, vad, webhallen
    • Svar: 14
    • Visningar: 23 321
    Senaste inlägg: 2011-11-25 00:38
    av surprise  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

    • Svar: 9
    • Visningar: 9 305
    Senaste inlägg: 2011-11-16 01:41
    av Jerper  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Svårt att logga in på servern

    Startad av 2hazard, 2011-11-10 17:46
    110, 2011, 500, att, bilden, boxe, det, dm500hd, funkar, för, har, inte, jag, lite, man, med, men, och, omstart, openpli, pli, problem, server, servern, sim, som, uppstart, vid
    • Svar: 2
    • Visningar: 11 069
    Senaste inlägg: 2011-11-11 04:02
    av 2hazard  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. utom OpenPli

    Startad av SnaBel@, 2011-11-01 07:01
    annan, att, dm 500s, dm500s, fråga, fungerar, hit, hittar, image, img, jag, köra, man, med, min, någon, och, openpl, openpli, pli, som, tar, till, uppstart, utom, vad, var
    • Svar: 2
    • Visningar: 7 917
    Senaste inlägg: 2011-11-06 17:44
    av Muggesand  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. Dreambox 800 (clone), vilken image rekomenderas ? ( HAR SÖKT !)

    Startad av ite_t, 2011-05-19 11:25
    3 Sidor
    1 2 3
    800, 800hd se, box, boxe, boxen, bäst, clone, det, dreambox, dreambox 800, drivrutin, ett, flasha, frikanaler, fungerar, fungerar inte, har, helt, hur, image, info, inget, jag, nrk, nätverk, och, omflashning, satelit, sim, skall, som, subs, till, tv6, uppstart, vilken
    • Svar: 27
    • Visningar: 29 695
    Senaste inlägg: 2011-10-03 08:47
    av CharlieX77  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 7
    • Visningar: 8 092
    Senaste inlägg: 2011-09-28 18:40
    av Grippen  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. Cron jobb ?

    Startad av Qujo, 2011-09-19 14:23
    att, automatiskt, dator, den, det, felkod, fixa, får, hur, inte, jag, kan, komma, kortserver, linux, lägga, med, men, mig, min, någon, och, problem, starta, ubuntu, uppstart, varje, vill
    • Svar: 7
    • Visningar: 9 241
    Senaste inlägg: 2011-09-19 20:27
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Linux

  11. Enbart CDs egen box för IP tv?

    Startad av lano, 2011-08-23 06:34
    100, boxar, boxe, boxen, den, det, dhcp, eller, ett, finns, frågor, går, har, hit, hittar, inte, kan, lite, mac, med, måste, nätverket, och, problem, som, ström, till, uppstart, ändra
    • Svar: 1
    • Visningar: 6 342
    Senaste inlägg: 2011-09-13 20:58
    av arrow  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    IP-TV

  12. Dm 500 pli polskt conaxkort, avkodar ej!

    Startad av puttiplatt, 2011-09-07 16:59
    2 Sidor
    1 2
    500, annan, bild, boxe, boxen, börja, cccam, cccam.cfg, com hem, conax, det, dm500, eller, ett, forum, funkar inte, har, ingen, jag, kanaler, kort, ljud, med, och, original, problem, problem., server, spela in, starta, till, tips, uppstart, utan
    • Svar: 10
    • Visningar: 8 142
    Senaste inlägg: 2011-09-08 18:00
    av puttiplatt  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Autocam i nån ny image??

    Startad av pacmyc, 2011-08-26 19:13
    7000s, 800, autocam, autocamd, det, dm800, finns, från, funkar, för, har, hd kanaler, image, inge, ingen, inget, kanalbyten, kanaler, länge, newenigma, nån, och, plugin, som, till, uppgradera, uppstart
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 987
    Senaste inlägg: 2011-08-26 19:13
    av pacmyc  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. färdiga filer för com hem ?

    Startad av LCarlsson, 2011-08-22 22:37
    500hd, att, bara, boxe, com hem, det, filer, fungera, får, för, gratiskanalerna, hd kanaler, hej, igång, inte, irdeto, jag, kort, länge, med, men, mgcamd, min, newcamd, newcs, node, någon, och, reset, seca, sig, skulle, uppstart
    • Svar: 6
    • Visningar: 8 420
    Senaste inlägg: 2011-08-23 14:14
    av LCarlsson  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. Problem med kortet inne i en DM800(sim ??)

    Startad av benis, 2011-08-23 05:14
    boxe, boxen, den, det, dm800, eller, fel, fråga, från, får, för, går, image, jag, kabel, klon, kortet, med, mydalle, nya, något, och, problem, sim, skall, starta, till, uppstart, vid
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 389
    Senaste inlägg: 2011-08-23 10:58
    av jaggan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. Oscam + Alex2 problem

    Startad av andekl, 2011-07-27 16:41
    alex, bild, bra, cccam, den, det, dreambox, dreambox 800, dreambox 8000, fel, fungerar, funkar, får, har, ingen, inte, jag, kanaler, konfiguration, med, mgcamd, modul, och, oscam, problem, tv:n, tvn, uppstart, utan, över
    • Svar: 5
    • Visningar: 8 939
    Senaste inlägg: 2011-07-29 16:44
    av mikaelk  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  17. Startar inte!

    Startad av andersg, 2011-06-26 13:06
    2 Sidor
    1 2
    att, azbox, boxe, boxen, den, det, forum, ftp, gul, gör, hjälp, inge, ingen, inte, jag, kommer, lampa, lan, lägga, maz, men, min, restore, röd, som, startar, ultra, upp, uppstart, usb
    • Svar: 10
    • Visningar: 11 542
    Senaste inlägg: 2011-06-30 16:58
    av pstp  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

    • Svar: 0
    • Visningar: 2 944
    Senaste inlägg: 2011-06-26 23:08
    av neon_abk@hotmail.com  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 4
    • Visningar: 6 418
    Senaste inlägg: 2011-06-26 21:58
    av neon_abk@hotmail.com  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Recension Kathrein UFS910 (HDTV) Sept-09

    Startad av richard_roe, 2009-09-29 08:36
    3st, 7000, boxe, börja, cifs, den, det, dreambox, fat32, flera, formatera, forum, funkar inte, har, hd kanaler, hej, image, inte, kan, kanaler, kathrein, kompatibel, köper, lägga, med, meny, min, mot, mottagare, nya, nån, när, problem, radera, receiver, sen, som, uppstart, usb minne, utan, vid
    • Svar: 9
    • Visningar: 23 465
    Senaste inlägg: 2011-06-13 12:09
    av forhike  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Kathrein

    • Svar: 8
    • Visningar: 9 759
    Senaste inlägg: 2011-05-27 20:07
    av balob  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 6
    • Visningar: 12 618
    Senaste inlägg: 2011-05-27 12:24
    av tokper  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 76 till 100 av 179
Sidan 4 av 8 1 2 3 4 5 6 7
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss