Sök:

Tagg: uppstart

Sidan 7 av 9 FörstaFörsta 4 5 6 7 8 9

Sök: Sökningen tog 0.00 sekunder.

  1. Hur ser man skilja på en klon och en äkta ?

    Startad av squad, 2010-02-03 20:21
    chassi, köper, lcd, sim, uppstart
    • Svar: 7
    • Visningar: 10 506
    Senaste inlägg: 2010-02-04 07:34
    av razorx  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. DM500 kinakopia hänger sig mgcamd 1.31

    Startad av beamer, 2009-12-18 15:13
    andra, boxe, dhcp, hänger sig, uppstart
    • Svar: 8
    • Visningar: 8 918
    Senaste inlägg: 2009-12-18 20:34
    av sleddog  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. Starta utan skärm ubuntu server.

    Startad av Vistasol, 2009-10-01 16:15
    2 Sidor
    1 2
    andra, ssh, startar inte, startscript, ubuntuserver, uppstart, utseende
    • Svar: 14
    • Visningar: 21 125
    Senaste inlägg: 2009-10-24 15:00
    av sunnis  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Linux

  4. Problem med LNB och motorspänningar

    Startad av louse, 2009-06-22 12:18
    boxe, börja, motor, receiver, uppstart
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 501
    Senaste inlägg: 2009-06-27 16:07
    av louse  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. Nya mjukvaran en nergradering

    Startad av shortyz, 2009-03-29 12:38
    boxe, mail, mottagning, uppstart
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 981
    Senaste inlägg: 2009-04-10 20:45
    av Hermle  Gå till det senaste inlägget
  6. ersätta Highland 2.17 PAL ?

    Startad av mr_richard, 2009-02-20 06:38
    andra, boxe, uppstart
    • Svar: 8
    • Visningar: 7 789
    Senaste inlägg: 2009-03-19 05:59
    av mr_richard  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    DGStation

  7. dreambox hänger sig i uppstart eller

    Startad av Piratkungen, 2009-03-09 17:49
    dhcp, hänger sig, uppstart
    • Svar: 4
    • Visningar: 5 782
    Senaste inlägg: 2009-03-10 10:14
    av gump  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. DM 800s uppstart för marknätet?

    Startad av a23cbe, 2009-01-29 17:26
    forum, sökning, uppstart
    • Svar: 7
    • Visningar: 5 972
    Senaste inlägg: 2009-02-09 19:06
    av Rocky  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. upgradering av DB600 --> Gemini 4.60

    Startad av tias_71, 2009-02-03 14:56
    boxe, meny, samba, stockholm, uppstart
    • Svar: 5
    • Visningar: 4 581
    Senaste inlägg: 2009-02-08 18:34
    av apskallen  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. 600 mhz newcs

    Startad av Bryt, 2009-01-29 13:10
    boxe, börja, motor, samtidigt, uppstart, överklocka
    • Svar: 9
    • Visningar: 4 563
    Senaste inlägg: 2009-01-31 22:10
    av kermith  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. Installera Enigma2 på Kathrein UFS910

    Startad av forhike, 2009-01-30 20:46
    • Svar: 0
    • Visningar: 7 431
    Senaste inlägg: 2009-01-30 20:46
    av forhike  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Guider

  12. Nyflashad-kan man slippa Transpondersökning?

    Startad av MyB5, 2008-11-16 22:17
    föra över, satellites.xml, transpondersökning, uppstart
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 650
    Senaste inlägg: 2008-11-19 12:27
    av MyB5  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. DM 800 med DVB-C tuner och HDkanaler

    Startad av matkoh, 2008-09-10 12:11
    4 Sidor
    1 2 3 ... 4
    andra, boxe, conax, dvb-s, dvb-s2, felsök, frys, fungerar inte, hd kanaler, hänger sig, kortserver, köper, tv kort, uppdaterat, uppstart
    • Svar: 32
    • Visningar: 21 091
    Senaste inlägg: 2008-10-17 16:52
    av L!M!T  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  14. enigma kontra enigma2

    Startad av pojken, 2008-10-05 23:07
    andra, boxe, börja, enigma1, första, kompatibel, meny, skins, tvn, uppstart
    • Svar: 7
    • Visningar: 9 867
    Senaste inlägg: 2008-10-08 18:54
    av pojken  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. gSub slutat funka med Gemini 3.4

    Startad av matkoh, 2007-03-03 18:57
    7000, passande, uppdaterat, uppstart
    • Svar: 7
    • Visningar: 8 209
    Senaste inlägg: 2008-08-12 19:14
    av dacgbg  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. Antal processer i Vista

    Startad av toks, 2008-03-26 08:35
    lampa, uppstart
    • Svar: 4
    • Visningar: 5 310
    Senaste inlägg: 2008-03-26 21:51
    av admin  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Windows

  17. pasword vid uppstart

    Startad av swedane, 2008-01-15 09:58
    anslutna, användarnamn, redigera, uppstart, windows xp
    • Svar: 7
    • Visningar: 7 127
    Senaste inlägg: 2008-01-18 09:37
    av swedane  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Windows

  18. NVIDIA GeForce 7600 GS

    Startad av axl, 2007-11-12 21:43
    funkar inte, uppstart
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 881
    Senaste inlägg: 2007-11-12 21:43
    av axl  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

  19. En partition har försvunnit?

    Startad av admin, 2007-09-02 10:49
    • Svar: 7
    • Visningar: 10 058
    Senaste inlägg: 2007-09-02 16:57
    av admin  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Windows

  20. Saknar scce/keylist mfl. i en DM500T

    Startad av slashlol, 2007-07-27 13:30
    boxe, uppstart
    • Svar: 4
    • Visningar: 2 549
    Senaste inlägg: 2007-07-27 16:18
    av slashlol  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. Begränsade användare (newcs.xml)

    Startad av Starbucklan, 2007-07-14 19:29
    andra, chassi, dreambox 7020, första, gratis, klienter, peterpan, reset, uppstart
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 344
    Senaste inlägg: 2007-07-15 19:21
    av maximus  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  22. Klockan + datum-fel på datorn?

    Startad av vägkung, 2007-03-27 05:05
    2 Sidor
    1 2
    andra, fönster, första, samba, skrivare, spänning, tredje, uppstart
    • Svar: 13
    • Visningar: 15 547
    Senaste inlägg: 2007-04-03 11:22
    av vägkung  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  23. Två operativsystem på en dator

    Startad av s70t5, 2007-02-02 23:21
    andra, formatera, första, uppstart, windows xp
    • Svar: 6
    • Visningar: 10 569
    Senaste inlägg: 2007-02-03 14:18
    av s70t5  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  24. Vad ska jag välja i ProgDVB för mitt Mega Sky 580?

    Startad av mdredfox8, 2006-07-08 21:29
    2 Sidor
    1 2
    forum, funkar inte, sky, tv kort, uppstart
    • Svar: 10
    • Visningar: 38 415
    Senaste inlägg: 2006-11-14 18:55
    av F-Word  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  25. Uptime-Project.net

    Startad av Deas, 2006-09-24 17:25
    2 Sidor
    1 2
    börja, uppstart, wan
    • Svar: 17
    • Visningar: 8 540
    Senaste inlägg: 2006-09-30 22:14
    av husmor  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

Resultat 151 till 175 av 206
Sidan 7 av 9 FörstaFörsta 4 5 6 7 8 9
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss