Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Multivison

  1. #1

    Multivison

    Någon som vet hur man kan koda av mutivison och tps kanalerna, just nu har jag en Dreambox 500S, vad behövs för att koda av dessa kanaler, räcker det med ett titanium kort eller funkar inte det längre för dessa kanaler?

  2. #2
    de räckar med ett funkort och slipstream filer,då får du Multivision,Tps och Spice Platinium på samma kort,in
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  3. #3
    Finns det ingen emu till Dreambox som kodar av? Slipper du ju kort...

    Kan inte dreambox så det får någon annan hjälpa dig med...
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    jo det finns newcamd senaste nyckel så var det klart.
    Dreambox

  5. #5
    OK, vart kan jag hitta den senast nyckeln till newcamd då??
    Och när jag laddat ner den senast nyckeln i vilken mapp på dreamboxen skall den laddas upp?

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av reecord
    jo det finns newcamd senaste nyckel så var det klart.
    Hej!!

    Tänkte fråga dig om du kanske kan hjälpa mig lite snabbt med vart jag kan hitta newcamd filer till min DM 500s, och i vilken mapp på boxen skall jag ladda upp dem för att det skall fungera.

  7. #7
    Ingen som kan hjälpa mig....behöver bara veta vart jag kan ladda ner newcamd filen till tps, och sen svar på i vilken mapp i dreamboxen den skall laddas upp.

  8. #8
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2005
    Inlägg
    233
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av neno83
    Ingen som kan hjälpa mig....behöver bara veta vart jag kan ladda ner newcamd filen till tps, och sen svar på i vilken mapp i dreamboxen den skall laddas upp.
    et beror på vilken img du använder. E det Hydra din färgade knapp för att ladda ner Newcamd. Edet gemeni så tryck blå knapp sen addon sen e det bara att ta det du vill ha.När det e klart så boota om boxen tryck sen blå å starta Newcamd med gul tror jag att det va . Lycka till :roll:

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Balders-balle
    Citat Ursprungligen postat av neno83
    Ingen som kan hjälpa mig....behöver bara veta vart jag kan ladda ner newcamd filen till tps, och sen svar på i vilken mapp i dreamboxen den skall laddas upp.
    et beror på vilken img du använder. E det Hydra din färgade knapp för att ladda ner Newcamd. Edet gemeni så tryck blå knapp sen addon sen e det bara att ta det du vill ha.När det e klart så boota om boxen tryck sen blå å starta Newcamd med gul tror jag att det va . Lycka till :roll:
    Jag använder gemini, men de e inte de jag e ute efter, vet hur man installerar newcamd filen, utan är ute efter en fil till newcamd med nycklar som jag kan föra över till boxen för att kunna koda av tps och mutltivision, darför undrar jag vart jag kan få tag på denna newcamd filen nånstans och i vilken mapp jag skall lägga in den i på boxen.

Liknande ämnen

  1. Multivison
    Av neno83 i forum Övrigt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2004-07-01, 18:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss