Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: sammy 9500

  1. #1

    sammy 9500

    jag har en sammy 9500 AY kan jag lägga EMU på den?????

  2. #2
    Nej
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    .......och anledningen är att du har fel modell. har jag skrivit massor om. allt handlar om att de är fel mjukvara i dessa. AY:n är bäst som den är. conax/viaccess. några andra bättre patchar finns inte heller.
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

  4. #4
    Taget från Teknikforumet - Limmared där en person gjort en sammanställning. Nämner inga namn.


    Här kommer en lista, hoppas att den innerhåller dom flesta.

    DSR 9500CI: Uttag för 2st CA moduler = går att patcha

    DSR 9500EMVIA: 2st inbyggda kortläsare för Viaccess = går att patcha

    DSR 9500VIA CI: 2st inbyggda kortläsare för Viaccess + Uttag för 2st CA moduler = går att patcha

    DSR 9500Z: 2st inbyggda kortläsare för Conax + Uttag för 2st CA moduler = går att patcha, kräver dock JTag interface

    DSR 9500AR: 2st inbyggda kortläsare för Irdeto + Uttag för 2st CA moduler = Vet ej, har inte kollat, då dessa inte är vanliga i sverige

    DSR 9500AT: 2st inbyggda kortläsare för Cryptoworks + Uttag för 2st CA moduler = Vet ej, har inte kollat, då dessa inte är vanliga i sverige

    DSR 9500A: 2st inbyggda kortläsare för Viaccess + Uttag för 2st CA moduler = går att patcha om den till en AY, kräver dock JTag interface

    DSR 9500AY: 2st inbyggda kortläsare för Viaccess & Conax + Uttag för 2st CA moduler = går att patcha om den till en A, kräver dock JTag interface

    DSR 9510Z: 2st inbyggda kortläsare för Conax + Uttag för 2st CA moduler + modem för PPV = Vet ej, har inte kollat, men troligt så att det går att köra viaccess/Conax

    DSR 9510X: 2st inbyggda kortläsare för Conax + Uttag för 2st CA moduler + modem för PPV (Viaccess Under Certifiering) = Vet ej, har inte kollat, men troligt så att det går att köra viaccess/Conax

    DSR 9510Y: 2st inbyggda kortläsare för Conax + Uttag för 2st CA moduler + modem för PPV (Viaccess Under Certifiering) = Vet ej, har inte kollat, men troligt så att det går att köra viaccess/Conax


    Hoppas detta ger lite mer klarhet. För mig gjorde det.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Liknande ämnen

  1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-03-09, 10:38
  2. vad behövs till min sammy 9500
    Av steven76 i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-02-08, 08:55
  3. Sammy A VIA CI
    Av muhammed_3 i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-21, 17:41
  4. Sammy AZ
    Av såärdet i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-15, 23:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss