Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 31

Ämne: season interface

  1. #1
    expos
    Gäst

    season interface

    Hej!

    Jag kommer att få ett season interface till helgen, men behöver fungerande koder/filer. Hittar inte riktigt vad jag söker på stopstop eller liknande site. Har tidigare fått rådet att söka på google.com men det har dessvärre inte gett resultat det heller. Någon som kan hjälpa mig?
    Är nybörjare på season interface dessutom...(kanske ni/du märker)

  2. #2
    expos
    Gäst

    tillägg bara

    om frågorna ovan bryter mot regler så vänligen ta bort hela tråden, men jag hoppas att jag inte bryter mot reglerna.

    /Expos

  3. #3
    Jag kan skicka dig filer om jag får en adress
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

  4. #4
    expos
    Gäst
    Oj, jag hann inte ens ut ur forumet innan svar kom! Mkt tacksam!

  5. #5
    försökte skicka filen via hotmail men den var för stor
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

  6. #6
    la upp den på http://crypto.ws/upload/

    din namn står efter filen smart va!
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

  7. #7
    expos
    Gäst
    det var smart,bra lösning, måste ge dig ett stort tack för att du tog dig tid att hjälpa till! Nu får jag bara avvakta till på söndag med att testa att få igång det också spännande hehe

  8. #8
    Kom bar ihåg att när du gjort disketten så skall du ersätta den conax.dat filen som blev på diskketten med den som ligger i zip filen jag skickade
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

  9. #9
    Problemer med season interface. Når disketten er kopieret og dat filen udskiftet skal man så ikke boote pc med disketten og så skulle der være billede. Det er der bare ikke. Skal man ændre andet i filen. Kan nogen hjælpe. Emuén som jeg har brugt er den storfors har lagt på sloaken.

  10. #10
    expos
    Gäst
    jag har inte testat själv än, utan gör det troligen imorrn (söndag), så jag vet inte än så länge hur man gör. Jag antar att man precis som du säger skapar disketten, byter ut .dat filen och bootar om datorn, samtidigt som du har sladdar o interface ihopkopplat, sen vet jag inte så mkt mer. Tänkte ta det som det kommer, men jag överlämnar annars till storfors att svara på dina frågor, gärna i tråden här så kanske jag kan lära mig något också
    Hoppas vi alla får igång det

Liknande ämnen

  1. Season Interface?
    Av chrilleman i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-14, 18:46
  2. Season interface
    Av rox i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-02-01, 18:37
  3. Season interface vs MII?
    Av snill-elg i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-28, 10:36

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss