Sök:

Tagg: cccam

Sidan 14 av 16 FörstaFörsta 11 12 13 14 15 16

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 57 minut(er) sedan.

  1. [LÖST] Viasat i 7025+

    Startad av lmgb, 2012-01-06 18:27
    alla, att, boxe, boxen, boxer, bytt, cccam, den, ett, filer, funkar, hej, hela, hur, image, inte, kortet, med, min, mina, mot, newnigma, oscam, skall, till, viasat
    • Svar: 4
    • Visningar: 3 679
    Senaste inlägg: 2012-03-06 17:08
    av lmgb  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. DM800hd stream problem

    Startad av Boomerang, 2012-02-21 02:48
    behöver, boxe, boxen, bra, börja, cccam, clone, datorer, datorn, den, det, dm800hd, dreambox, dreamstream, eller, fel, från, funkar, föra över, gemini, går, hej, hjälp, inte, med, meny, och, problem, sim, skins, streama, till, tspanel, webläsare
    • Svar: 18
    • Visningar: 18 176
    Senaste inlägg: 2012-02-25 19:29
    av Boomerang  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. Dm800hd image flash + backup

    Startad av Boomerang, 2012-02-22 00:23
    beställa, box, cccam, clone, den, det, dm800, dm800hd, dreambox, eller, flytta, från, får, gemini, går, inte, jag, med, något, och, sim, streama, till, tuner, vilken, över
    • Svar: 4
    • Visningar: 4 482
    Senaste inlägg: 2012-02-23 13:55
    av Boomerang  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. DM800se Installera oscam klient manuellt

    Startad av Loranga, 2012-02-20 19:39
    cccam, den, det, editera, eller, filer, får, för, går, har, images, installera, inte, jag, klarar, klient, med, och, oscam, oscam server, sen, server, skall, som, till, tspanel
    • Svar: 0
    • Visningar: 10 955
    Senaste inlägg: 2012-02-20 19:39
    av Loranga  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 6
    • Visningar: 6 698
    Senaste inlägg: 2012-02-16 15:21
    av Omikr0n  Gå till det senaste inlägget
  5. ändast tv4 och tv6 fungerar på 800hd c ?

    Startad av RallyPalle, 2012-02-01 20:34
    800hd, alla, boxe, cccam, comhem, common, den, det, frikanaler, från, fungerar, funkar, får, för, har, hittar, idag, jag, kanaler, kort, kortet, mgcamd, newcs, newcs 1.67, och, oscam, som, tv6, uppdatering
    • Svar: 12
    • Visningar: 13 171
    Senaste inlägg: 2012-02-06 18:15
    av RallyPalle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 0
    • Visningar: 2 944
    Senaste inlägg: 2012-01-29 17:55
    av gnagis_99  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. få igång db 800 hd conhem

    Startad av RallyPalle, 2012-01-27 08:26
    800, 800 hd, boxe, boxen, cables, cccam, comhem, den, det, dreambox, från, funkar, har, hej, helt, hjälp, inte, jag, kortet, linux, lite, med, nätverk, och, olika, som, till, över
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 418
    Senaste inlägg: 2012-01-27 08:26
    av RallyPalle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Inlogg till boxen

    Startad av sigge84, 2012-01-12 09:28
    att, boxar, boxe, boxen, cccam, den, det, för, har, inge, ingen, inte, jag, kanallistan, logg, med, mgcam, mina, nån, och, sista, som, till, utan, vad, vill
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 055
    Senaste inlägg: 2012-01-12 10:08
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 28
    • Visningar: 21 131
    Senaste inlägg: 2012-01-11 14:53
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Går det att vidarebefodra nycklar?

    Startad av Pulser, 2012-01-08 20:01
    allt, att, box, cardsharing, cccam, det, extra, går, gör, hur, inte, kan, klient, kortet, man, med, och, reshare, server, som, till, vill
    • Svar: 6
    • Visningar: 5 288
    Senaste inlägg: 2012-01-09 07:10
    av fjanten  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. Image med Cam

    Startad av BruketFans, 2011-12-27 19:47
    800, 800 hd, att, boxe, boxen, cam, cams, canal, canal digital, cccam, det, digital, finns, flera, fortfarande, fungerar, har, image, images, jag, köra, med, men, nya, som, tspanel, upp, vilka
    • Svar: 1
    • Visningar: 9 846
    Senaste inlägg: 2011-12-27 20:29
    av Deas  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. via med Cccamd

    Startad av gobble, 2011-12-24 14:44
    093e, caid, cccam, det, direkt, gång, har, inte, kan, kort, kortet, med, nya, någon, oscam, som, viasats
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 557
    Senaste inlägg: 2011-12-24 16:28
    av GlaZz  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. db500hd

    Startad av hasko, 2011-12-15 06:17
    500, 500 hd, annat, box, cam, cccam, comhem, eller, för, image, inte, kort, med, mgcamd, newcs, något, och, openpli, oscam, pli, tänkte, viasat
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 780
    Senaste inlägg: 2011-12-15 23:12
    av Muggesand  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 0
    • Visningar: 7 914
    Senaste inlägg: 2011-12-12 20:15
    av JoMol  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  12. Stabil image COMHEM dm800se Sim2.10

    Startad av deep007, 2011-12-01 19:46
    börja, cable, cccam, comhem, det, dm800se, dålig, fungerar, går, har, hit, image, images, inge, ingen, jag, kan, köra, massa, med, och, olika, problem., rätt, sig, sim, som, vilken, xml
    • Svar: 9
    • Visningar: 7 091
    Senaste inlägg: 2011-12-05 20:29
    av Tattisator  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. [LÖST] Oscam config. Vad gör jag för fel?

    Startad av johan121se, 2011-12-01 23:15
    800hd, 800hd se, blå, boxid, bra, cccam, det, dreambox, eller, fel, forum, funkar, får, för, guide, hej, inte, jag, kanaler, med, newcamd, och, oscam, pil, problem, problem., reader, till
    • Svar: 0
    • Visningar: 6 127
    Senaste inlägg: 2011-12-01 23:15
    av johan121se  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. Dm 500s image problem

    Startad av Boomerang, 2011-11-11 11:07
    behöver, bomb, boxe, boxen, börja, cccam, clone, den, det, dm 500s, eller, finns, fråga, från, får, gemini, går, har, hjälp, inget, inte, jag, med, meny, något, och, original, problem, till
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 112
    Senaste inlägg: 2011-11-12 11:59
    av Boomerang  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. DB800HD med Ccamd

    Startad av Floden, 2011-11-08 16:01
    bild, boxe, cccam, cccam.cfg, db500c, den, det, ett, fel, flytta, från, får, har, hej, ingen, inte, kortläsare, lite, med, mgcamd, newcs, och, reader, serial, server, som, till
    • Svar: 6
    • Visningar: 5 844
    Senaste inlägg: 2011-11-08 20:04
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. dm800hd se och mgcam

    Startad av Thecaveman, 2011-10-30 16:45
    800hd, 800hd se, boxe, boxen, cccam, den, det, dm500, dm800 hd, dm800 hd se, dm800hd, dm800hd se, fel, fungerar, får, för, har, inge, inget, inte, jag, kan, klon, köra, med, meny, mgcam, mg_cfg, och, open pli, plugins, sim, som, stället
    • Svar: 11
    • Visningar: 10 666
    Senaste inlägg: 2011-11-02 18:38
    av Thecaveman  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. vad ska endras i cccamd

    Startad av gobble, 2011-10-29 12:19
    800, cccam, cccam.cfg, det, fel, file, fungerar, får, för, gång, har, inte, jag, kort, kortet, kör, men, min, måste, nya, nytt, server, till, vad, viasat, ändra
    • Svar: 3
    • Visningar: 3 819
    Senaste inlägg: 2011-10-29 20:49
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 21
    • Visningar: 33 858
    Senaste inlägg: 2011-10-19 23:04
    av Hexantrop  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 3
    • Visningar: 13 148
    Senaste inlägg: 2011-10-12 14:42
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  18. hjälp med ccamd221

    Startad av Evex, 2011-10-04 18:30
    ansluta, cccam, ett, extern, finns, gör, hjälp, hur, kan, kort, man, med, newcs, och, server, till, typ, var
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 990
    Senaste inlägg: 2011-10-05 17:24
    av bpl  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. Ingen bild på Vu+ Duo med Black Hole

    Startad av micke2004, 2011-10-03 21:41
    bild, blå, box, canaldigitals, cccam, cccam.cfg, den, duo, eller, får, för, förklara, gratis, har, hittar, ingen, installera, inte, jag, kortet, med, meny, menyn, något, och, som, starta, till, vu+ duo
    • Svar: 1
    • Visningar: 6 717
    Senaste inlägg: 2011-10-04 09:56
    av micke2004  Gå till det senaste inlägget
Resultat 326 till 350 av 395
Sidan 14 av 16 FörstaFörsta 11 12 13 14 15 16
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss